maandag 22 februari 2010

Beschrijving: gebruik platen Cuttlebug.

Hallo allemaal, hier ben ik weer de beurs is weer achter de rug. Het was er al de driedagen heel erg druk, maar het was ook heel gezellig. Ik heb vanmorgen lekker uitgeslapen en al mijn materiaal opgeruimd, vandaag ben ik vrij en rommel verder maar wat aan. Ik had ook foto's op de beurs gemaakt maar die zijn veel te donker geworden om te laten zien, die heb ik dus maar weg gedaan. Ik heb heel veel vraag op de beurs gehad welke platen je moet gebruiken voor het snijden en het embossen met de Cuttlebug. Ik heb de dames beloofd dat ik dat op mijn blog zou zetten, ik heb wat foto's van de platen gemaakt en hoop dat het nu duidelijker zal zijn. Voor het snijden heb je de volgende platen nodig: Plaat A en C dan je papier en je stencil met de snijkant naar beneden en dan plaat B. Draai het geheel door de Cuttlebug.

Embossen: Neem plaat A en B, de stencil met de snijkant omhoog, papier, Spellbinders matje, wat opvulling ( sheets of kaartkarton) en dan plaat B, draai het geheel door de Cuttlebug. Zo dames dat is het ik hoop dat het duidelijk is en dat jullie de Cuttlebug maar veel zullen gebruiken.
Groetjes Hanny.

2 opmerkingen:

  1. Hoe werkte het ook alweer wanneer je de oude metalen mallen door de Cuttlebug wilt halen??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal.
    Dat kan zoals het hier beschreven is, is dat te dun neem dan het zwarte matje in plaats van het Spellbinders matje.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.