woensdag 25 augustus 2010

Jongenskaart.

Hallo allemaal.Ik heb eens een keer een jongens kaart gemaakt.Dat doe ik niet zo vaak omdat ik het moeilijk vindt. Maar ik kwam laatst een stempel tegen van Whiff of Joy die ik wel geschikt vond en dit is het resultaat. Ik heb geen bloemen gebruikt alleen maar een paar blaatjes.
Het papier is een paper pad van Basicgrey (oliver) Nestabilitie S4-190. Creatables, LR 0131. De knoopjes komen uit een Martha Stewart pons, het lint en de tekststempel zijn van Marianne Design. Ik heb gekleurd met de copic.Dit is het weer ik ga zo aan de freubel en post misschien vanmiddag nog wel een kaart. Bedankt voor het bezoekje en een fijne dag nog.

Groetjes Hanny.

5 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart weer Hanny!
    Leuk idee om alleen blaadjes te doen.
    Ik vind zelf een roosje wat minder op een mannenkaart, maar dit kan echt heel goed.
    Ik ben benieuwd naar je volgende freubel;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hanny,
    Complimenten voor deze leuke jongenskaart.
    Tip : Vanaf maandag j.l. is er een hele leuke nieuwe blog challange van start gegaan namelijk: http://menscardsworld.blogspot.com/
    Hier worden alleen jongens- en mannenkaarten geplaatst. Groet, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke jongenskaart Hanny. Blijft moeilijk maken.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke jongenskaart, alles past heel mooi bij elkaar.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart ,geweldig die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.