donderdag 19 augustus 2010

Tri-shutter kaart


Hallo allemaal, Ik ben weer heerlijk aan de freubel geweest en deze kaart is het geworden Ik was deze kaart al vaak tegen gekomen maar wist niet hoe je hem moest maken. En toen kwam ik het op Sandra's blog tegen. Het patroon uitgeprint en zie hier is het resultaat. Het papier is een pretty papers bloc (country christmas PK 9067)Verder heb ik verschillende Creatables gebruikt, LR0121- 0126 en 0127. De tekst stempel en het 3D plaatje is ook van Marianne Design Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.
Groetjes Hanny.

11 opmerkingen:

  1. WAUWAUWAUW wat is die mooi geworden Hanny!!!
    Mijn complimenten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn complimenten voor deze mooi kaart, hij is geweldig leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat een mooie kaart.
    Ik weet dat dit model kaart veel werk is, maar zo leuk om te maken.
    Het is een plaatje geworden.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hanny,

    Wat een prachtige kaart. Echt super!!

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje Hanny!
    het modelletje is ook super. Leuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je kaarten allemaal weer even bekeken, ik liep achter hihihihi, ik vind ze allemaal weer supermooi Hanny !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaart Hanny,en heel bewerkelijk,maar wel erg leuk om te maken,moet er ook maar weer eens één gaan maken......

    fijne dag nog

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.