dinsdag 7 september 2010

Een paar kerstkaarten.







Hallo allemaal, ik heb weer een paar kerstkaarten gemaakt. Ze zijn allemaal voor de demo bij de Duif. Het materiaal is van Marianne Design. De meeste materialen zijn van september. Het papier zijn Pretty papers bloc, Country Christmas en Scandinavian Christmas. Creatables, LR 0134, LR 0136, LR 0142, LR 0126, LR 0111.Stempels, Eline's toddlers, EC 0115, EC 0117. Eline's vintage christmas, EC 0099. 3D plaatje FUN 0009. Het lint is ook van Marianne Design. zo dat is het weer. Morgen moet ik aan het werk en kom dus geen kaart posten. Maar donderdag is het weer tijd voor de nieuwe challenge van het Marianne Design challenge blog. Ben je nieuwschierig kom dan donderdag weer even langs. Bedankt voor je bezoekje en ik hoop tot donderdag.
Groetjes Hanny.



10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerst kaarten heel leuk met die kerst boompjes zit er over te denken om die ook maar eens aan te schaffen.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaarten heb je gemaakt! Super xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.
    ik vind ze stuk voor stuk heel erg mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie serie kerstkaartjes, super!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaarten weer! het papier is ook om te smullen;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige serie kaarten Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo Hanny lekker bezig geweest voor de demo. Ze zijn wel heel mooi geworden.
    Werk ze morgen

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hanny dit zijn prachtige kaarten zeg!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hanny allemaal erg leuk hoor.
    De eerste kaart wordt niet zichtbaar op mijn blog.
    Ik ben benieuwd hoe de achtekaart van de kaarten sneeuw en ijs eruit ziet.
    De onderste kaart vertoond gelijkenissen met de kaart die ik gisteren op mijn blog gezet heb. Ik heb ook de toddler en hetzelfde papier gebruikt.
    Groetjes en een fijne dag, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn erg prachtig de kerstkaarten. Heb me gelijk als volger op je blog gezet. Vind de nieuwe stempels van Marianne Design ook erg mooi.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.