maandag 25 oktober 2010

December groetjes.

Hallo allemaal, weer een kerstkaart klaar. Dit keer een met een Magnolia stempel, ik blijf deze stempels leuk vinden. Ik heb verschillende Magnolia stempels voor kerst en voor de winter. Ik zal de komen de weken nog wel een paar kaarten maken met Magnolia stempels. Het papier dat ik heb gebruikt is van Graphic 45. Verder heb ik Creatables van Marianne Design een stans van Magnolia een pons van Nellie Snellen, verschillende lintjes gebruikt. De tekststempel is ook van Marianne Design. Dit is het dan weer voor vandaag, bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

14 opmerkingen:

  1. Hoi Hanny,
    Wat is het een mooie kaart geworden zeg,prachtig alles past mooi bij elkaar.
    Lieve groet yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gezellige kerstkaart.
    leuke stempel.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je kaart en, stempel en ook het papier zijn top.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een hele mooie kaart weer Hanny.

    Gr. van Inke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart, warme kleurtjes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Hanny,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart en ik ben het met je eens de oudere magnolia kerst en winter stempels blijven erg leuk om mee te werken

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hanny,
    Hij is weer prachtig! Dat papier van Graphic 45 wel heel mooi!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje Hanny! Het is inderdaad heel mooi papier!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Hanny,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Je papier is ook prachtig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hannie
    wat een heeeeeeeel lief kaartje heb je weer gemaakt. gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk!! het magnolia meisje is ook erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hanny

    Ben er weer hoor en heb net je mooie kaartjes en doosje bewonderd. Ze zijn weer mooi hoor.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Hanny,
    Bedankt voor je leuke reactie!
    Jij hebt ook wel weer een prachtige kaart gemaakt!
    Erg mooi! Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.