maandag 8 november 2010

Doosje uit de Magnolia Ink

Hallo allemaal, hier ben ik weer met een doosje uit de Magnolia Ink. Deze heb ik voor mijn buurvrouw gemaakt, ze was gisteren jarig en ze is helemaal in de ban van doosjes. Nu wil ze deze ook maken, dus gaan we de volgende keer als we met de buurvrouwen gaan freubelen dit doosje maken. Zijn we ook weer een avondje van de straat hihihi. Het materiaal is van alles wat en weet niet waar het allemaal wegkomt. Dit is het weer voor vandaag, bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

10 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk doosje. Zal de buurvrouw erg blij mee zijn. Mooie kleurtjes ook!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een doosje,en mooi met die kleur zo.
    Heb hem ook maar de tijd ontbreekt nog even.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend doosje! Prachtig met al die mooie bloemetjes!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig doosje Hanny. Je buurvrouw boft maar.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk doosje heb je gemaakt, je buurvrouw boft er maar mee.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi doosje Hanny
    Daar is je buurvrouw vast heel erg blij mee

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend doosje Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuk gedaan hoor Hanny!
    Deze week heb ik ook vier doosjes gemaakt, ze staan op mijn blog. Heb je ze al gezien?
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hanny,
    Wat een gaaf doosje heb je voor je buurvrouw gemaakt zeg, schitterend met die bloemen, daar zal ze vast wel blij mee zijn geweest :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.