donderdag 4 november 2010

Marianne Design Challenge # 20

Hallo allemaal, het is weer tijd voor de nieuwe challenge van het Marianne Design challenge blog Deze keer is de bedoeling dat je een kerstkaart in niet-traditioneel kleuren maakt, dus niet in rood en groen. Dit is mijn bijdrage. Ik heb de kleuren wit en zilver gebruikt. Hebben jullie zin om mee te doen kijk dan op het Marianne Design Challenge blog. Daar kun je lezen hoe je mee kan doen. Ook staan er de kaarten van de andere DT leden.

Materialen die ik heb gebruikt.

Cteatables,LR 0126+0142+0143
3D plaatje is van Marianne Design.
Tekst stempel, Marianne Design.
Pons takje, Nellie Snellen.
Blad, stans Magnolia.
2 stukjes lint.
Verder wat leuke frutsels.

Zo dames dit is het weer, ik moet nog twee doosjes afmaken en dan weer verder met de kerst kaarten. Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.



13 opmerkingen:

  1. ziet er heel mooi uit, echt een klasse kaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi zo met het zilver en wit, maar wel klassiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart weer! Eigenlijk heel sjiek de friem;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjieke kaart hoor!
    Mooi gemaakt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart Hanny

    Gr. Anita

    ps binnenkort tijd???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Hanny

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje weer Hanny!!
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een een prachtige kaart gemaakt. Leuk zo hè, niet in traditionele kleuren.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi Hanny, net als de voorgaande publicaties!
    Mijn complimenten.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem prachtig Hanny!! Er staat op mijn blog wat op je te wachten, veel plezier ermee.

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje wee Hanny
    er staat een award voor je op mijn blog kom je hem even halen veel plezier er mee
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hanny
    jadat is pure toeval ik had he mal geplaatst voor dat ik het hier las.maar ach waarom dan veranderen als ik vind dat je hem verdient je hoeft voor mijn hem niet nog eenste beschrijven hoor als je hem maar door geeft
    gr Gonny en een fijne dag hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.