donderdag 9 december 2010

Babyboek.











Hallo allemaal, Dit is het boekje dat ik heb gemaakt voor Marian van de Duif..... Voor de beschrijving klik HIER .....Ik heb de plaatjes van de kaart gebruikt. Verder heb ik het papier en de Creatables van Marianne Design gebruikt. een Nestabilitie en een embossing mal van de cuttlebug. Verder opgeleukt met van alles en nog wat. De onderste foto is wat onduidelijk, deze is met lamplicht gemaakt. Ik moest de sokjes nog kopen en toen ik thuis kwam was het al donker.Maar ik wil hem toch even aan jullie laten zien. Het is erg leuk om zo'n boekje te maken en ik zal er vast nog wel eens een maken. Zo dames dit is het weer voor vandaag. Morgen en zaterdag moet ik werken en ga dus zondag pas weer aan de freubel. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.
Groetjes Hanny.



18 opmerkingen:

  1. Wat schitterend mooi weer Hanny

    Gr. van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begrijp ik hieruit dat Marian een dochter heeft? Super leuk.
    Je kado is geweldig, echt heel mooi. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny,

    Wat is dit ontzettend mooi geworden.
    Mijn complimenten hoor.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk boekje!

    Groetjes,

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooooooo, wat mooi.
    leuk idee om er een babyboekje van te maken, ziet er super uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is tie mooi geworden! Ook heel leuk een babyboek, zo zie je maar, je kan vele kanten op met het "boek". Deze is in ieder geval super.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om via jou te weten dat Marian een dochter heeft. Wat een ontzettend leuk kado heb je voor hun gemaakt! Binnenkort wil ik weer eens even lekker rondsnuffelen bij "De Duif".

    Fijn weekend!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend prachtig babyboek heb je gemaakt daar zullen ze vast erg blij mee zijn.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend gemaakt Hanny, nu weet ik ook dat ze een dochter heeft gekregen :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schitterend gemaakt Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is nog eens een prachtig kado om weg te geven, ziet er super uit hoor!!!!

    Fijn weekend en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super snoezig baby cadeau! Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Hanny,
    Dat heb je prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw....dat ziet er even schitterend uit Hanny,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hanny hij is echt superleuk geworden. Denk dat Marjan hem wel leuk moet vinden.....

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat ontzettend leuk om er een baby boek van te maken! ik vind hem erg mooi!
    leuk om te lezen dat ze een dochter heeft!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.