donderdag 16 december 2010

Marianne Design Challenge #23

Hallo allemaal, het is weer tijd voor de nieuwe challenge van Marianne Design Challenge Blog. Deze keer ben ik aan de beurt om een challenge te bedenken en ik heb gekozen voor een ronde kaart. Dit heb ik er van gemaakt.

Materiaal:
De ronde kaart heb ik uit de cricut gehaald.
Papier, is van Bo-Bunny
Creatables, LR 0116, 0126, 0128.
3D plaatje, Snoesje.
Tekststempel, Marianne Design.
Pons, Martha Stuward.
Verder nog een smallint.

Hebben jullie zin om mee te doen. Ga dan even naar de Blog Hier kun je lezen hoe je mee kan doen en daar kun je ook de andere creaties zien van de DT leden. Dames dit is het weer voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.


Groetjes Hanny.

11 opmerkingen:

  1. O Hanny wat een pracht van een kaart, werkelijke waar, wat een details!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart! Ziet er prachtig uit! Hou erg van ronde kaarten dus als ik tijd heb ga ik ook mee doen! Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Hanny,
    Wat een prachtig kaartje.
    Creatable heb ik van MD maar natuurlijk geen stempel. En zoals het je bekend is, in België is een hobbywinkel vinden, zoals zoeken naar een speld in de hooiberg. Dus geen deelname voor mij aan de Challenge. Misschien een andere keer.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Hanny
    een super mooi kaartje weer zal ook mijn snoesjes weer eens tevoor schijn halen
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart en erg leuk die ronde vorm

    Prettig weekend groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje heb je weer gemaakt Hanny,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart Hanny.
    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi Hanny, von de challenge ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hanny bedankt voor je reacties op mijn blog, vooral over de jongenskaart (gelijk een bestelling geplaatst bij de Duif!) en nog fijne dagen toegewenst!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.