zaterdag 9 april 2011

even bijpraten



Hallo allemaal, hier weer een paar foto's van onze kleine Dean. Hij is nu 1 maand oud en hij doet het heel goed. 1 keer in de week komt de fysio om te kijken hoe het met zijn sleutelbeentje gaat. Hij groeit als kool en het is al een hele man zo als jullie kunnen zien.....

Met mij gaat het even iets minder ik heb namelijk Ischias. Kan niet lang lopen of zitten, hoop dat het snel weer beter gaat. ik heb allemaal nieuwe materialen die ik graag wil uitproberen, zit af en toe even aan de tafel te freubelen maar het wil niet zo lang. Weet dus niet wanneer er weer een kaart klaar is. Zo dames hebben we weer even bijgepraat en hoop snel een kaart te kunnen posten. Bedankt weer voor jullie bezoekjes en tot een volgende keer.


Groetjes Hanny.

21 opmerkingen:

  1. Hello Hanny,
    Een pracht van een kleinzoon heb je hoor.
    Ik hoop voor jou dat je vlug geneesten dat we snel weer van je mooie reaties kunnen genieten. Warm houden is de boodschap.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hanny, wat een prachtige kleinzoon heb je. Echt zo lief. Ik wens je heel veel sterkte met je Ischias. Dat zal wel heel pijnlijk zijn.

    Heel veel liefs en groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny,

    Wat een mooi ventje en wat is hij al veranderd!
    Beterschap met je ischias.

    Fijn weekend,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleinzoon dat is echt genieten zo te zien! Sterkte met de Ischias!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige lieve foto,s van je kleinzoon.
    Meis wat groeit hij zeg,wat een lief ventje.
    Heel veel sterkte met je gezondheid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeeh Hanny wat istie alweer groot aan het worden en dan pas één maand oud.
    Op die bovenste foto kijkt ie al heerlijk eigenwijs de wereld in, dat beloofd nog wat.
    Lekker kereltje.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi mannetje!! Heel veel beterschap voor jou! Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Hanny,
    Wat een PRACHTIG kereltje. Geniet maar van Dean, want kleine kinderen worden heel snel groot en Van ♥ Beterschap gewenst.
    Nog een fijna avond en ☼-dag.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het zijn hele leuke en prachtige foto's hanny.
    het is een leuk manneke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lief mannetje, fijn dat het zo goed gaat met hem.
    ik wens je veel sterkte, denk goed aan jezelf, ik kan begrijpen dat je handen jeuken om aan de slag te gaan, de dagen duren zo lang als je niets kunt doen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief kereltje Hanny, ik kan me voorstellen dat je daar echt mega trots op bent.
    Doe rustig aan hoor, ik kan me voorstellen dat je handen jeuken....het allerbeste en beterschap.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatjes, een lieverd.
    Sterkte met je ischias, ik hoop dat je snel weer op de been bent en je weer wat fitter voelt.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat vervelend dat je Ischias hebt....heel veel beterschap en sterkte gewenst en hopelijk knap je snel op.
    Waauuww wat een lekker ventje....echt een schatje; fijn dat het zo goed met hem gaat.
    xxxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schattig klein kindje!
    jij beterschap gewenst met je ischias, pas goed op jezelf Hanny!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een poppie is het zeg!! Wat zul je trots zijn!
    En sterkte zeg, vervelend te horen dat je ischias hebt!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje!! Hij ziet er echt lekker knuffelig uit, geniet ervan! Sterkte met je Ischias! Ik hoop dat je gauw opknapt.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een liefje, heel leuk deze foto's.

    Sterkte hoor met je gezondheid, hopen dat je gauw van de pijn af bent.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Hanny, al eerder deed ik een poging om reageren op je schitterende foto's van Dean, wat een leuk kereltje. Maar ik was mijn bericht zomaar kwijt.
    Kijk je uit met je rug, volgens mij heb je er vaker last van. Ik weet wat het is als je niet lang kan zitten. Zojuist ben ik mijn man tegemoet gefietst, hij kon naar de kerk ik niet. We hebben er maar gelijk een fietstocht van gemaakt, het is prachtig buiten. We hebben toen heerlijk een uurtje in het zonnetje aan de oever van het Haringvliet vertoefd. Toch nog feest zo samen.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ahhh...wat een heerlijk kereltje is het al,zeg! Maar hanny...wat vervelend voor je dat je ischias hebt..Gatver..wat zal je balen..Hoop écht voor je dat je er niet te lang last van blijft houden..Sterkte meis..en ondertussen dan maar wat meer van je kleinkind genieten, en we zien je kaarten vanzelf weer verschijnen.
    lieve groet,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Hanny

    Zo dat groeit als kool zeg en wat kijkt Dean al wijs uit zijn ogen de wereld in .
    Geniet ervan.
    groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Hanny
    Rustig aan hoor niet zeveel doen is erg belangrijk als je maar wel in beweging blijft en geniet van je klein zoon
    wat zoals je ziet hetg gaat hart
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.