vrijdag 15 april 2011

Koester een mooi moment.

Hallo allemaal, hier weer een kaart van mij. Ik heb hier een mooie stempel van Heartfelt Creations voor gebruikt. Nu het voorjaar in zicht is en de vogels hun nestje gaan bouwen vind ik dit een geschikte stempel.Ook heb ik een nieuwe Nestabilitie gebruikt,S4-290.Het papier is van Prima Marketing (Fairy Flora Collection)Veder heb ik verschillende Ceatables van Marianne Design en een stans van Crea Lies gebruikt. De bloemen heb ik op de beurs in Zwolle gekocht. Ik heb gekleurd met de copic markers. Dames dit was weer mijn kaart voor vandaag, bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer. Groetjes Hanny.

14 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje en het stempel is echt super,ook heel mooi ingekleurd.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hanny

    Wow! Wat een aparte tekst,maar die raakt me wel.
    Die tekst is helemaal waar! En je kaart is erg mooi!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart met en hele mooie afbeelding en mooie tekst!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie stempel, prachtig, je kaart is weer schitterend Hanny!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer prachtig Hanny en die stempel, supers.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje, mooi afdrukje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele moie stempel hanny en een prachtig kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Hanny...erg mooie kleurtjes. Helemaal passend bij de tijd van het jaar. Vind de tekst erg pakkend!!
    groetjesss...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Hanny,
    mooie stempel heb je gebruikt,

    groejtes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart! Mooie kleurcombinatie!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt
    Wat word Dean al weer groot zeg leuke foto's

    Fijn weekend Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Hanny,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Hanny wat schitterend heb je dit weer gemaakt.

    Gr. Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje en super leuke stempel!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.