woensdag 27 april 2011

Weer even bijpraten.













Hallo allemaal, we moeten maar even bijpraten met een paar foto's van Dean er bij. Op deze foto's is hij zesweken en al een hele kerel.... maar ja... jullie zullen wel denken waar blijven de kaarten.... want daar komen we eigenlijk voor. Met mijn rug gaat het weer goed... maar heb nu een ontsteking in mijn linker hand....dus jullie raden het al.... ik kan weer geen kaarten maken en dat is balen!!!!!! ik ben dit stukje dan ook aan het tikken met mijn rechterhand. Het gaat niet zo snel ik ben namelijk links....maar wat geeft het ik kan toch niets anders doen. Ik heb weer medicijnen gekregen en hoop aan het einde van de week weer een kaart te kunnen maken. Zo dames nu weten jullie waarom er geen kaarten zijn. Ik wil jullie wel allemaal bedanken voor de trouwe bezoekjes die jullie aan mijn blog brengen. Dus nogmaals bedankt voor jullie bezoekjes en tot een volgende keer.



Groetjes Hanny.








18 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kereltje leuke foto's
    Beterschap met je hand hopelijk is het snel weer over.

    Groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere kerel zoals hij op de foto staat.
    Geniet er lekker van Hanny

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk missen we je kaarten.... maar dit is een zéér behoorlijk alternatief *lol*.... wat een droppie zeg.... om op te vreten!!!! Wat vervelend dat je je hand ontstoken hebt; hopelijk helpen de medicijnen snel; niets zo vervelend als pijn. Sterkte en beterschap.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hanny wat is Dean een grote jongen voor 6 weken, dat beloofd wat zeg.
    Sterkte met je hand, gisteren heb ik wat snoeiwerk in de tuin gedaan, ik heb mijn geprikt aan een doornje, nu is mijn linkerhand dik en rood, ik denk dat hij ontstoken is. Bizar toch?
    Gelukkig dat het beter gaat met je rug, daar hoop ik ook nog op, morgen bij de neurochirurg langs.
    Positieve groetjes, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wowww Hanny,wat een heerlijk ventje.
    echt een dot,en wat is die al weer groot,gaat veelste hard.
    Fijn dat je rug weer over is.
    Sterkte met je hand,hoop dat je er weer snel van af bent.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte beterschap hannie, en dat je weer gauw kan gaan knutselen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallp Hanny

    Wat een lekker mannetje geniet er maar lekker van voor je het weet zijn ze groot.
    En die kaarten die komen wel weer.
    Laat je hand maar even beter worden.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje is Dean toch! Zo lief!! Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stoer kereltje is het inmiddels al weer! Heel veel beterschap gewenst met je hand, hoop snel weer van je mooie kaarten te genieten!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk mannetje, ziet er zo tevreden uit.
    beterschap met je hand,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hanny, wat een lieverd is dit. Wat zul je trots zijn hierop. Ik herken het hoor. Geweldig, geniet er maar veel van. Beterschap met je hand hoor.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geniet van die stoere knul dan komt de rest ook wel weer goed hoop ik!
    Sterkte groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer van je hand maar ik zie dat je genoeg hebt om van te genieten, die kaartjes komen wel weer.

    Beterschap, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Hanny,

    Eat een scheetje is het toch een lekkere stoere knul geniet er maar lekker van en doe het rustig aan met je hand.....

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Hannie,
    Wat een schat die kleinzoon van je. Ik wens je heel veel beterschap met je hand.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Hannie,
    Natuurlijk is het vervelend dat je geen kaarten kan maken, maar ik kom graag naar je kleinzoon kijken...wat een knap ventje is dat.
    Van ♥-e beterschap gewenst met je hand en dat je toch maar weer snel aan de freubel kan gaan.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tjonge, wat vervelend Hanny!! Rustig aan doen lijkt me wel goed. En we zien je kaarten wel weer verschijnen.
    En wat een heerlijke foto's. Word er vrolijk van :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schattig kereltje Hanny, en wat kan hij al lekker lachen!
    gaat het wat met de ontsteking in je hand?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.