vrijdag 6 mei 2011

Marianne Design Challenge # 33

Hallo allemaal, een dagje later maar hier is mijn kaart voor de challenge van het Marianne Design blog. Deze keer is Wybrich aan de beurt en ze heeft gekozen voor een witte kaart met een plaatje of stempel in kleur. Dit is mijn bijdrage.

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt.
Lacè mal.
Designables.
Creatables,LR 0131, 0157, 0158, 0164.
plaatje is ook van Marianne Design.

Dames hebben jullie ook zin om mee te doen kijk dan even op het Blog hier kun je ook de kaarten van de andere DT leden bewonderen. Dit is het weer voor vandaag, bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

15 opmerkingen:

  1. Schitterend!Heel sjiek al dat wit!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hanny hij is prachtig. Blijft mooi hé die witte kaarten?
    Fijn weekend

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs mooie kaart. En dat in één kleur: wit.
    Geweldig mooi.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende kaart hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart Hanny, ik heb toch een zwak voor witte kaarten, geweldig gedaan;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, wat een een pracht van een kaart, schitterende details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super kaart, schitterend.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtkaart, zo mooi helemaal in het wit en dan het vintageprentje erbij, geweldig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi Hannie, heel stijlvol!

    Fijn weekend,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend in een woord. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Hanny!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend, wat een details allemaal!!! Super gedaan Hanny!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterend mooie witte kaart heb je gemaakt Hanny! leuk he alleen maar wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Hanny,
    Na het bekijken van al je mooie kaarten die je maakt.
    Ben ik gelijk je volger geworden. Ik heb echt zitten genieten van al het moois.
    Zo zie je maar hoe prachtig een witte kaart kan worden.
    Ik zou het ook erg leuk vinden als je eens een kijkje bij mij komt nemen.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.