donderdag 19 mei 2011

Marianne Design Challenge # 34

Hallo allemaal, hier ben ik weer. Ik ben de hele week bezig geweest om weer op mijn blog te komen. Na de storing van vorige week kon ik helemaal niets meer. Maar gelukkig kwam het gisteravond goed en kan ik toch de nieuwe challenge van het Marianne Design blog posten. Deze keer ben ik aan de beurt en heb gekozen voor een label en dus geen kaart. Dit is mijn bijdrage. Ik heb een vintage label gemaakt met de nieuwe producten van. Marianne Design. (Neem ook even een kijkje op de vernieuwde website van Marianne Design.) Wil je ook meedoen kom dan naar het Marianne Design blog Daar kun je lezen hoe je mee kan doen en ook kun je daar de labels van alle andere DT leden zien.

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt.

Papier,Nostalgia bloc PK 9074.
Creatables, LR 0163 en 0169.
Blaadjes, stans van Crea Lies.
Plaatje, Nostalgia VK 9518.
Tekst stempel, CS 0847.
Verder, lint, kant, touw, hartje.

Dames en Heer ik heb pas een nieuwe volger en dat is een Heer. Dit is het weer voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

20 opmerkingen:

  1. Schitterend, wat een prachtige label!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was ietsje eerder al volger bij je geworden omdat ik de nieuwe door jou bedachte uitdaging al op het blog had gezien. Nu kan dus op je schitterende label reageren, wat een mooie details en heel erg inspirerend!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige label, in een woord geweldig
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer prachtig hoor Hanny, heerlijk vintage.
    Gelukkig doet je blog het weer.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer prachtig Hanny!!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er weer een schitterend geheel van gemaakt, alles past weer bij elkaar, mooie kleuren gebruikt!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Werkelijk prachtig Hanny!
    Ook jij hebt weer een 10 verdient vandaag.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige vintage label hanny, ik vind hem super.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hhanny
    hij is weer super mooi hoor
    en ja je kleinkind is om op te eten wat een schat en die kleurstaat hem zo goed.niet het geeikte blauw hou daar wel van
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige label heb je gemaakt, echt super mooi!! Prachtige details!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Applaus Hanny!!!! Wát een mooi label!Super leuke details!!
    groetjes,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hanny, wat heb je een schitterend mooi label gemaakt! prachtige details, het vetertje vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ho Hanny wat is je label schitterend mooi.

    Geweldig.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjonge Hanny, wat een geweldig label is dit!! Helemaal super!!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende tag Hanny, echt super joh !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er schitterend uit Hanny,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige label, heel mooie details,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige label. super

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh wowww Hanny,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige labelkaart Hanny, het is een toppertje.
    Mijn complimenten weer en ben blij voor je dat je blog weer werkt.
    Krijg anders ontwenningsverschijnselen hé.
    Fijn weekend en groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.