zaterdag 21 mei 2011

Snotter doosje.





Hallo allemaal, Ik post even snel dit doosje. Van dit mooie weer moet je toch genieten..... ga dus zo weer lekker naar buiten. Ik heb het doosje gemaakt met het Maja papier. Ik ben vrijdag bij Hobby Compleet de Duif geweest en heb van Marian gehoord dat er weer twee nieuwe lijnen van het Maja papier binnen komen. Verder wat bloemen en blaadjes en een Nestabilitie gebruikt. Zo dit is het weer, bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.


Groetjes Hanny.





18 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt Hanny. Dit is echt mooi en leuk gedaan.

    Dat Maja papier is echt geweldig mooi he.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Hanny,
    Was ik eventjes verbaasd aan het kijken op mijn sidebar toen ik jouw berichtje zag.
    Vlug naar jouw blog gehopt en ha, ha, zie ik daar dit prachtig zakdoekdoosje staan. Nu ja, kan voor vele doeleinden gebruikt worden want in ons Vlaams dialect heeft "snotteren" ook de betekenis van wenen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lief kaartje!!! Hele mooie details!! Ik heb vandaaag de nieuwe lijn van Maja binnen gekregen en die zijn weer prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi doosje heb je gemaakt!
    Het nieuwe Maja papier is ook weer super hoor, heb het al gezien (en wat gekocht natuurlijk...).

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldig snotterdoosje, te mooi om te gebruiken :-)))
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er mooi uit Hanny.
    Prachtig, dit papier.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig Hanny, ik heb er gister ééntje afgemaakt met MD spullen alleen nog geen tijd gehad om online te zetten. Duie van jouw is ook onwijs mooi met dat mooie papier.
    Had al mail van de Duif over de nieuwe lijnen.
    Goed weekend.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. handig zo'n snotterdoosje in de hooikoortstijd, ziet er heel mooi uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk doosje en super handig!!!
    Mooi gedaan Hanny!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend gemaakt hoor, prachtig papier. Ben benieuwd naar de nieuwe lijnen.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hanny....
    wat een schitterend doosje.... super knap in elkaar geknutseld: toppie!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Hanny,
    Wat een SCHITTEREND doosje om die "snotterlapjes" in op te bergen ☺☺☺
    En dat Maja-papier "lonkt" toch wel.....wat is dat mooi zeg.
    Nog een fijne avond (even) en een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw dat is echt een geweldig snotter doosje!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke doosje heb je gemaakt, super mooi en een hele leuke toepasselijke tekst!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig snotter doosje Hanny!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk doosje zeg,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend doosje Hanny, het papier is ook werkelijk zoooooo mooi :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. schitterend, de tekst is ook wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.