dinsdag 24 mei 2011

Swap Luciferdoosje.







Hallo allemaal, ik post mijn doosje toch weer. Er zijn ook andere die problemen hebben met hun blog. Ik kan wel iets posten maar ik kan bij niemand een berichtje achter laten. Ik hoop dat dit snel is opgelost. Ik heb meegedaan aan de swap van de Nederlandseswappers blog. De opdracht is een luciferdoosje en de bovenste foto is mijn bijdrage en moest het sturen naar Willy

Op de onderste foto Willy haar bijdrage en die heb ik weer van haar gekregen met allemaal leuke spulletjes er in. Willy nogmaals bedankt.Dus eigenlijk is swappen.. ruilen... Het is leuk om er aan mee te doen. Het is altijd een verrassing wat je krijgt. Dit is het weer voor vandaag Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.


Groetjes Hanny.





14 opmerkingen:

  1. Het doosje is prachtig!!
    En het gaat inderdaad niet allemaal even goed met de blogs!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig doosje
    Je tasje in de vorige post is ook erg mooi
    Ik kan wel een berichtje achterlaten maar weer niks posten op mijn eigen blog.
    Ligt aan blogspot want er zijn veel meer met problemen lost zich waarschijnlijk wel weer op.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hanny

    Wat een schattig lucifersdoosje heb je gemaakt.
    Echt super leuk.
    Groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk idee!! Wat een schitterend doosje en super ass.!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooi doosje heb je gemaakt. En wat leuk dat swappen. Ik had het al wel gehoord dat je dat kon met stempelafdrukjes,
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een klein schildertijtje! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo hanny, je doosje heb je heel mooi gemaakt.

    je reactie's geven kan je door alleen je naam en wachtwoord in te vullen, en dan je vinkje uitzetten van onthouden, dan kan je weer reactie's geven.

    groetjese karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, deze doosjes zijn ook heel mooi.

    Hier ook problemen met de blog, hoop dat alles gauw weer goed is.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een schitterende creatie! Dat ziet er echt geweldig uit! Geloof dat ik ook eens mee moet doen met de swappers!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zoveel moois op een luciferdoosje, schitterend gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi doosje en de bloemen zijn geweldig!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend doosje!!! Complimentjes hoor!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hanny , eindelijk kan ik weer reactie's achterlaten......Prachtige doosjes zijn dit ! Allebei zo mooi in vintage - stijl. En wat heb jij een mooie bloemen zelfgemaakt !! Compliment. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend doosje heb je gemaakt Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.