vrijdag 3 juni 2011

Marianne Design Challenge # 35

Hallo allemaal, het is weer tijd voor de nieuwe challenge van het Marianne Design blog Deze keer de opdracht allemaal bloemen. Dit is mijn bijdrage.... maar ook weer niet.... Ik heb namelijk de verkeerde kaart in gestuurd. Maar omdat er wel wat bloemen op zitten doet hij toch mee. Ik was een beetje dom.....Ik hoop dat jullie hem wel een beetje mooi vinden.... Wil je ook meedoen kijk dan op het MDblog, ook staan daar al de kaarten van de andere DT leden.


Materiaal.


Papier, My Mind's Eye.


Creatables, LR0144 hoekjes, LR0158 vlinders, LR0164 knoopjes.


3D plaatje is van MD maar heb geen nummer meer.


Verder een stukje touw.



Zo dit is het weer bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer. Ik ga weer heerlijk van de zon genieten.


PS. De tekst komt erg uitelkaar op mijn blog maar krijg het niet meer goed. Gisteren ging er ook al vanalles mis. Dus laat het zomaar.


Groetjes Hanny.

10 opmerkingen:

  1. maar hij is toch wel leuk en fleurig hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed of verkeerd!?!? Ik vind het een juweel van een kaart. Erg leuk ook die knopen met dat touw!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny, leuke kaart heb je weer gemaakt. Dat van die tekst heb ik ook. Gewoon alle enters weghalen en dan plaatst hij het wel goed.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel erg leuk maar idd dacht ik wel "waar zijn al de creatable bloemen", hihihi!
    Leuk papier en details Hanny en waar komt de tekst vandaan????
    Krijgen we de goede kaart ook nog te zien??

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hanny er is niks mis met deze kaart hoor. Ik vind hem gewoon leuk.
    Probeer het nu te plaatsen op jouw manier

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het wel een mooie kaart, hoor!

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Hannie
    het is weer een mooi kaartje geworden
    ge Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach een bloemetje meer of minder.....ik vind deze kaart in ieder geval erg mooi als kleurencombinatie en ook de opbouw/sketch is super.
    Groetjes helga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HOI HANNY ...WAT EEN LIEF KAARTJE...OOK IK HAD PROBLEMEN MET REAGEREN OP IEMANDS BLOG..GELUKKIG WIST IEMAND DE OPLOSSING....BIJ JE PROFIEL HET VINKJE VERWIJDEREN BIJ INLOGGEN ONTHOUDEN ....BIJ MIJ IS HET GELUKT..
    GROETJES GERRIE .....http://wwwgerrie-creatief.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.