woensdag 22 juni 2011

Ons kleine mannetje


Hallo allemaal, Ik wil jullie nog even een paar foto's van ons kleine Dean laten zien. Deze foto's heb ik net gemaakt voor dat hij weer naar bed moest. Hij is nu ruim drie maanden en een vrolijk kereltje. Hij zit graag in de wipstoel, hij kan dan alles mooi overzien. Zijn vingertjes zijn ook erg lekker... af en toe heeft hij zijn knuistje helemaal in zijn mond. Zo mooi om te zien... Ik kan de hele dag wel naar hem kijken... hij is zo lief... Ik ben echt een trotse oma... hi hi hi.
Zo nu zijn jullie weer op de hoogte hoe het hier allemaal gaat. Ik hoop snel weer een kaart te posten... De vakantie komt er straks aan en we moeten nog het een en ander regelen... Dus druk druk druk.... Maar dames bedankt weer voor jullie bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Hanny

    Wat een lieve kleine man inderdaad. Kan me voorstellen dat je naar dit wondeertje blijft kijken. Je mag er ook trots op zijn oma....
    Geniet er lekker van, ze zijn zo groot.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief mannetje Hanny, echt ook een mooi mannetje:)!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje Hanny, kijk je niet al het mooie ervan af;)
    Kan me voorstellen dat je verschrikkelijk trots bent, geniet ervan....ze zijn zo een kop groter als jij!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar mag je zeker trots op zijn. Wat een kereltje is het al weer! En die stoere kleertjes, geweldig!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oehh,wat een helderblauwe kijkers heeft dat manneke toch!Dat word nog eens een hartenbrekertje..haha..Lekker genieten van je kleinkind,Hanny!
    lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje zeg, kun je super trots op zijn. Heerlijk!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hanny wat is Dean al groot!
    Wat gaat zo'n ontwikkeling snel.
    Geniet maar heerlijk van je grote schat.
    Fijne avond toegewenst en groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schatje, je kunt wel zien dat het een vrolijk ventje is,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een droppie!!! Kan me voorstellen dat je je ogen niet van hem af kunt houden.... Met alle recht een trotse oma!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.