maandag 11 juli 2011

Het gewone leven begint weer

Hallo allemaal, hiet ben ik eindelijk weer. We zijn heerlijk op vakantie geweest in Denemarken. Maar we zijn niet zo lekker weggegaan. Twee nachten voor we vertrokken is onze coniferenhaag in brand gestoken. Als je uit je slaap gehaald word en je kijkt naar buiten en je ziet een vlammenzee. dan word je daar niet vrolijk van. Maar de brandweer was er snel en kon erger voorkomen.




Zaterdag nacht zijn we dan toch maar vertrokken naar Denemarken. We hebben de brand uit ons hoofd gezet en het was uiteindelijk een heerlijke vakantie. Als je naar Denemarken gaat moet je natuurlijk ook naar Legoland En mensen wat is dat mooi. Ik laat jullie even een paar foto's zien. Ik was echt onder de indruk van wat ze allemaal van lego hadden gemaakt. Superrrr.















Hier onder zien jullie een paar foto's die ik vanaf een duin heb gemaakt. Vanuit ons huis was het meer link en de zee rechts. In totaal was het land maar een paar honderd meter breed. Er was wel veel wind maar we hebben niet veel regen gehad. De zon liet ons ook nog wel eens in de steek. Maar vonden dat niet erg.























Nu zijn we weer thuis en begint het gewone leven weer. Ik zal deze week ook weer met mijn kaarten beginnen. Het is al even geleden en heb er weer zin in om jullie het een en ander te laten zien. Dames dit is het even voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.








Groetjes Hanny.














11 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend vervelend zeg, lijkt me verschrikkelijk en je zit opeens ook nog eens te kijk. Gelijk toch een mooie vakantie gehad, sterkte met alles!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hanny fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en de ellende maar even bent vergeten.
    Nu weer over tot de orde van de dag en weer nieuwe coniferen planten? Of ga je wat anders neerzetten.
    Tot volgende week....

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat je toch nog een goede vac hebt gehad hanny, je foto's zijn prachtig behalve de eerste.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is schrikken zeg, als je zo uit je slaap gerukt wordt. Fijn dat de vakantie toch goed geslaagd is en Legoland lijkt mij ook fantastichs, in elk geval superleuke foto's. Krijg er zin in-)

    En wacht rustig op je creatie's.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge, dat is sneu zeg!! Wat een akelige streek en net voor de vakantie!! Maar aan de foto's te zien is het toch nog geslaagd.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He gatsie dat was wel schrikken zeg gelukkig is erger voorkomen maar kan me goed voorstellen dat je niet lekker weg gaat.
    Gelukkig hebben jullie een mooie vakantie gehad leuke foto's heb je ons laten zien.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hanny wat eeen mooie foto's heb je geplaatst. Heerlijk zo'n vakantie en fijn dat jullie zo genoten hebben. Minder was de brand want dat is echt niet leuk. Heel veel liefs en groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje dat is schrikken; een heg in de brand....
    Gelukkig heeft dit niet teveel jullie vakantie beïnvloed...
    Fijn dat je er weer bent.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Hannie,
    Ja ik had het in de Leeuwarder gelezen van die brand en op omroep Fryslan gehoord.Ik kan heel goed begrijpen dat je er heel erg van streek van was.Maar gelukkig heb je toch nog een leuke vakantie gehad.Ja toen mijn man nog leefde zijn we ook een paar maal naar Denemarken geweest en ook naar Legoland, met de kleinkinderen.Heel erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. vervelend Hanny, die brand in je coniferen haag
    had wel gelezen van de branden, niet wetende dat het bij jullie was!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is even geleden dat ik op de blog was en zie dit nu pas. (Ook ik was met vakantie) Verschikkelijk ik hoop dat je toch genoten hebt van je vakantie. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.