donderdag 21 juli 2011

Vintage

Hallo allemaal, deze keer heb ik een vintage kaart gemaakt. Anita was gisteren een dagje bij mij en zijn begonnen met deze kaart. Maar als je elkaar niet zo vaak ziet heb je ook heeeeeeel veel te kletsen, dus jullie raden het al... de kaart was niet af. Dat heb ik vanmiddag gedaan en dit is het resultaat. Het patroon heb ik bij GE-WE hobby weg.Het papier is van Marianne Design
Nostalgia, PK 9074 en het plaatje VK 6517. Verder een Creatables, LR 0157. Dames dit is het weer voor vandaag bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

10 opmerkingen:

  1. Hanny hij is erg mooi geworden. Ik moet er nog aan verder. Vanmorgen gaan sporten en vanmiddag kapper en gras maaien en nu hier, dus geen tijd gehad.
    Je hebt er een Nestabilitie bijstaan maar het is toch een Creatable??

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem helemaal geweldig Hanny, schitterend papier!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wau wat een super mooi kaartje is dat geworden is dit het plaatje van de nieuwe studio licht vellen 1 grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart heb je gemaakt, mooi papier dat heel mooi past bij het plaatje.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige vintage kaart hanny.
    ook leuk model kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, dat komt me heel bekend voor, het heet wel croppen maar het is meer kwekken en scrappen als je elkaar niet zo vaak ziet. Is toch ook heerijk en uiteindelijk komt het allemaal wel af en laat je ons weer iets heel romantisch zien!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een beauty weer Hanny.
    En ja praten en breien kan niet tegelijk hé hi hi.
    Kan me voorstellen dat het weer gezellig was.
    Misschien toch eens met alle beheersters van de Marianne Design club een dagje plannen na de vakantie?
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.