donderdag 14 juli 2011

Blog candy nieuws bij het Marianne Design Challenge Blog


We hebben fantastisch nieuws voor jullie. Vanaf 28 juli gaan we van start met een wekelijkse blog candy op het Marianne Design Challenge blog Marianne doneert echt van allerlei mooie stempels, papier, lint, creatables en nog veel meer moois wat we aan jullie mogen gaan weggeven. We hopen dat jullie het allemaal rond gaan vertellen op jullie eigen blogs. De candy zal iedere zaterdag hier op het challenge blog worden gehouden en deze loopt dan tot vrijdag.

Wat moet je ervoor doen
- je moet volger zijn van het challenge blog
- het candy logo op je eigen blog plaatsen

Dat is alles en we verzenden wereldwijd dus iedereen kan meedoen. Geef het door!!!!!

Groetjes Hanny.

4 opmerkingen:

  1. Je bent Hollander of niet..... dit ga ik dus in de gaten houden Hanny *lol*....
    Alvast een heel fijn weekeinde gewenst....
    Al weer een beetje gewend aan de dagelijkse sleur???
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hanny,

    Ook ik hou het in de gaten,heb de candy logo al geplaatst op mijn eigen blog.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo hanny
    dat is erg leuk en weer een klein kansje op een prijsje :-))
    logo zet ik in de sid-bar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is het niet super wat Marianne allemaal doet.......eerst Designer for a Day en nu dit weer, enig!!! Ik heb het al op mijn blog gezet en hou het zeker in de gaten!
    Dankjewel dat je volger bent geworden Hanny!!

    Goed weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.