zaterdag 6 augustus 2011

Harmonicakaart.

Hallo allemaal. Ja jullie lezen het goed... ik heb mijn hele oude Harmonica mallen weer eens gebruikt. Ze zijn van Crea Lies en van Marianne Design. en ze zijn uit het jaar 2003. Deze plaatjes zijn jullie ook niet van mij gewend... die zijn van Marjoleine. Ik vind het een hele mooie combinatie. In maart stonden we met de Duif stand naast Marjoleine en heb daar toen de nieuwste plaatjes gekocht, maar had er nog nooit iets meegedaan. Het papier is van Maja (Life in the Country) De blaadjes LR 0133 de swirl LR 0116 en de vlinders LR 0158 zijn Creatables. veder nog wat kleine bloemetjes, die komen uit een pons. Zo er komt net een onweersbui over dus kon ik mooi even dit berichtje posten. Bedankt weer voor jullie bezoekjes en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

21 opmerkingen:

  1. wauw, wat mooi.
    ik heb ook nog verschillende van deze plaatjes liggen en ik doe er niets mee, maar jij hebt er wel iets schitterends mee gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoy hanny
    een erg leuke en mooie kaart, lekker fleurig voor de zomer!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zouden we veel vaker moeten doen... gewoon weer 's de oude mallen gebruiken. Je hebt er een heel mooi kaartje mee gemaakt! De Marjoleine vellen blijf ik ook erg leuk vinden om mee te werken.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Hanny wat een snoepie!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hanny....
    Geweldig!!! Moeten we eigenlijk vaker doen.... tussen de oude mallen kijken; geheid dat we hele leuke dingen kunnen maken; dat bewijs jij wel weer!!! Oud en nieuw gaat héél goed samen.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hanny,
    Wat een SCHITTERENDE combinatie van oud en nieuw.....SUPER.
    Nog een fijne avond en ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart is het geworden!! Zo zie je maar, je moet nooit iets wegdoen. Het kan altijd nog van pas komen! Ik ga ook eens neuzen in mn oude mallendoos....
    Ook de combinatie van het papier en de plaatjes van Marjoleine is erg mooi!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is weer een prachtige kaart, ik heb geloof ik ook nog zo'n oude mal te liggen. Maar heb er eigenlijk nooit wat mee gedaan. En heb ook nog wel wat Marjoleine vellen te liggen, kom zo wel weer op ideeen om ze weer te gaan gebruiken, want ze blijven wel leuk.

    Nog een fijne zondag

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je hebt er weer iets moois van gemaakt hannie
    mooi kleurtje
    gr gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele andere kaart als anders maar wel ontzettend mooi. Mooie kleuren ook. Leuk zeg dat je weer eens een mal gebruikt van jaren terug wie wat bewaard die heeft wat toch

    Fijne zondag Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hanny,

    Wat een prachtige kaart. Tjonge, harmonicakaarten uit 2003 - alweer zolang geleden... Help, ik word oud!

    Prettige zondag verder en groeten,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Hanny.
    Leuk dat je een 'ouwetje' hebt gebruikt.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig mooie kaart heb je weer gemaakt Hanny. Het blijven toch echt mooie mallen he?

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wie wat bewaard heeft wat, en wat een prachtige kaart is het geworden!
    de plaatjes van Marjoleine waren en zijn toch altijd heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Hannie,
    Ja inderdaad,ik heb die mallen ook nog en ook die vellen op de beurs gekocht omdat ik de kleurtjes zo lief vond.In het blad creatief met kaarten zomer 2011,stonden ook heel leuke voorbeeldkaarten met deze knipvellen.Maar jij hebt er ook een hele leuke kaart mee gemaakt.Ja de oudjes doen het nog best. Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben via via op jouw blog terecht gekomen, ik heb eens gezellig zitten neuzen in je blog en je maakt hele mooie kaarten.
    Het is leuk om veel mensen te volgen, zodat je ook veel inspiratie op kan doen.
    Ik ben dan ook volger geworden, zodat ik niets hoe te missen.
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig mooie kaart Hanny!
    Leuk om idd. de oudere mallen weer eens te zien.
    Zal ook eens gaan graven.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha die Hanny,
    Via Irene haar blog bij jou terecht gekomen en daar zie ik een hele leuke kaart. Ik geef altijd eerlijk mijn mening hoor! De kleuren passen zo goed bij elkaar en het model doet het ook goed. Ja, de vellen van Marjolein ken ik wel en ik heb er ook nog genoeg. Vind sommige zo leuk, maar ik doe er te weinig mee. Van de week nog uit de kast gehaald en moet er toch ook maar eens mee aan de slag. Dat dank zij jou. Je kerst kaart met de snoesjes is ook zo leuk. Ik ga je volger worden. Als het lukt. Zie de laatste tijd vaak de volgers niet.
    Gezellig weekend en ik ga morgen met mijn nicht naar de kaartenbeurs in Den Bosch. Ben heel benieuwd, want daar nog nooit geweest. Ga meestal naar Rijswijk.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het een prachtige kaart, graag zou ik willen weten wat de maten zijn en hoe ik hem moet snijden en vouwen, is er een patroon van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Saskia.
      Hier heb ik een mal van Marianne Design voor gebruikt. Deze mal is al wel 6 jaar oud en weet niet of ze nog te koop Zijn.
      (Ze heten harmonica mal) Je kan altijd nog een even google of je hem tegen komt.
      Ik hoop dat het lukt.

      Groetjes Hanny.

      Verwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.