zaterdag 20 augustus 2011

Kerstkaart in wit met rood.

LinkHallo allemaal, Ik heb vanmiddag eindelijk weer een kaart gemaakt. Het is een kerstkaart geworden met de materialen van Marianne Design Ik heb alleen de kleuren wit en rood gebruikt. Papier, Merry little christmas PB 7034. 3D plaatje,HM 0029 en verder verschillende Creatables, rand, LR 0134 kerstboom LR 0136 Bloem LR 0142 achtergrond LR 0169 ster LR 0183. de blaadjes komen uit een Magnolia stans. Dit is het weer voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart heb je weer gemaakt.
    Gaat het weer een beetje?

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie kertskaart hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kerstkaart heb je gemaakt! Mooi rood zo alles bij elkaar.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kerstkaart heb je gemaakt, een beuaty.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk vrolijk kaartje! Mooi voor de kerst!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart Hanny!!! Erg mooi dat rode zo bij elkaar; toppie...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart
    Mooie combi dat wit met rood

    Fijn weekend Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel mooi uit Hanny,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hanny wat heb je weer een hele mooie kaart gemaakt. Echt schitterend.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh, Hanny,
    wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat is het een moooie Hanny!
    groetjes Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo wat een toffe kaart zo in de kleuren rood/wit erg mooi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Rood met wit blijft mooi voor kerstkaartjes vind ik. Je kaartje is prachtig!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kerstkaart in een hele mooie kleur! Je kaart in de post hieronder vind ik ook prachtig!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nu zit ik dus op mijn knutselkamer met de gewone pc en kom ik direct op je blog, het ligt dus misschien aan het kleine notebook waarmee ik s'avonds in de woonkamer zit?? Hoe dan ook.....je kaart is beeldig Hanny!! Met Snoesjes is succes bijna altijd verzkerd maar ja......ik ben er dol op en dat zal niet voor iedereen gelden vrees ik!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Hanny,

    Dit is een toppertje!!!

    Groeten,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Hanny,

    hij is weer super! Wat een mooie kleuren ook.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.