dinsdag 23 augustus 2011

Nog een kerstkaart in rood wit.

Hallo allemaal, ik wil eerst mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten, fijn dat jullie mijn blog willen volgen. Ook wil ik de dames bedanken die elke keer weer een berichtje achterlaten. Het is altijd leuk om die berichtjes te lezen. Ik heb nog een keer een rood met witte kaart gemaakt en natuurlijk weer met de materialen van Marianne Design Deze keer geen plaatje maar een Designables, DS 0911 en daar heb ik een klok van gemaakt. Verder heb ik Creatables gebruikt. Bloem, LR 0121, Dennentakje, LR 0126, Swirl, LR 0111, Sneeuwrand, LR 0135. De blaadjes komen uit een Magnolia stans. Tekststempel, CS 0832, Labelstempel, EC 0099. De klok is ook een stempel maar weer helaas daar geen merk en nummer van. Dit is het weer voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

PS. de stempel van de klok is van Inkadinkado de prijs is ongeveer 3 euro.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

10 opmerkingen:

  1. Overal zie je de Tim Holtz klok verschijnen maar dit vind ik dus ook helemaal super Hanny, jammer dat je niet meer weet waar de stempel van is!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoy hanny
    wat een leuke kerstkaart en wat irene ook zegt die klok is echt een blikvanger!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hanny het is weer een topkaartje en inderdaad jammer dat je het merk van de klok niet meer weet. Was in Zwolle ook al op zoek naar zoiets.
    Ben vandaag op de stempeltoer.....

    Gr. Anita

    ps alles goedgegaan bij ome dokter?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hanny,

    Hij is superrrrrr....!

    Groeten,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hanny,
    Wat een supermooie kaart is dit en heel leuk gedaan zo met die klok.

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje
    ik ben gelijk volger geworden
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal geweldig Hanny... erg leuk die klok zo!!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kerstkaart, hele mooi kerstkleur en super klok!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.