donderdag 4 augustus 2011

Weer een kerstkaart


Hallo allemaal, Het is vandaag heerlijk weer en wat heb ik gedaan... een kerstkaart gemaakt. Ik was er al mee begonnen maar heb hem vandaag afgemaakt. Ik vind de foto's niet zo mooi maar dat komt dat het een staande kaart is en dan is de lichtinval altijd anders. Sorry ik kreeg het niet beter. Ik heb de nieuwe producten van Marianne Design gebruikt. Papier, Winterwold PK 9077. Creatables, LR 0182. en de nieuwe snoesjes stempel, HM 9436. De bloemen heb ik met een pons gemaakt en de blaadjes met een stans van Crea Lies. Veder nog wat opgeleukt met wat strikjes. Dit is het dan weer voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

11 opmerkingen:

  1. ziet er heel mooi uit vind blauwe kerstkaarten altijd net iets ja ik kan het niet verwoorden mooier?
    grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie kerstkaart hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, wat een mooie kerstkaart, super gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart Hanny. Modelletje komt me wel héél bekend voor....

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart heb je weer gemaakt Hanny. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha... je bent niet de enige die binnen gezeten heeft; waar zijn we mee bezig *lol*....
    Je kerstkaart is geweldig... vind de kleuren erg mooi. Lijkt me een behoorlijk ingewikkelde kaart met al die vouwen... knap hoor; een dikke 10.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoy hanny
    wat een pracht van een kerstkaart,en dat blauw is toch heel erg mooi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart Hanny!
    ze zijn zo leuk deze Snoesjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart Hanny net zoals je andere kaarten ze zijn allemaal heel mooi!!

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.