donderdag 8 september 2011

Challenge 38# Marianne Design Blog.

Hallo allemaal, na een lange vakantie is er weer een Challenge van het Marianne Design Blog Deze keer was het de beurt aan Jolanda om een onderwerp te bedenken en ze heeft gekozen voor dieren. Dat was niet zo heel moeilijk... Ik heb hem maar gelijk gecombineerd met de demo kaarten die ik moet maken voor de open dagen van Hobby compleet de Duif in Leeuwarden. Dus dames dit is een van mijn kaarten die jullie 23 en 24 september te zien krijgen... Heb je ook zin om mee te doen aan de challenge kijk dan even op het blog. Daar kun je vinden hoe je mee kan doen en ook staan daar de kaarten van al de andere DT leden.

Materialen.
Kraft papier.
Pretty papers bloc, Merry Little Christmas, PB 7034.
3D plaatje, Mattie MB 0132.
Creatables, Bouble Fram, LR 0141. Eline's Snowflake, LR 0185. Eline's Winter Wishes, LR 0187 en de bloem, LR 0164.
Het stempeltje 2012 is van Hobby Post.

Zo dames dit is het weer voor vandaag, bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

13 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart met al die nieuwe spulletjes Hanny! Jammer dat ik niet naar Leeuwarden kan, zou leuk zijn je eens te ontmoeten! Jij bij deze vast veel succes die dagen.

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Hanny! het zijn ook allemaal weer van die leuke nieuwe spullen! ik kom vast en zeker even langs bij de open dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Hanny. Geweldig mooi. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een super leuke kaart, wat een idee van dat konijntje te gebruiken als kerstkaart, heel erg mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hanny
    een pracht van een kaartje en veel succes met de challenge
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had je nieuwe kaarten blijkbaar even gemist maar ik vind ze eigenlijk alle kerstkaarten die je totnu toe gemaakt hebt erg mooi. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Hanny, ik vind de nieuwe stempeltjes van Eline met de kerstdiertjes zo leuk! Ik ben van plan om één de dagen even naar de Duif te gaan, is al weer zo lang geleden.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schattig kaartje, hbeel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart heb je met de nieuwe materialen gemaakt.
    Ze zijn leuk hé!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hanny,

    ik kom hem zeker even in het echt bewonderen bij De Duif. Er zijn zoveel leuke nieuwe artikelen uitgekomen. Dikke beurs mee :)

    Hij is in elk geval weer prachtig, weer eens een 3d plaatje gebruikt zie ik. Weer eens wat anders.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig wat een lief kerstkaartje ik vind die sneeuwster super mooi!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.