zondag 11 september 2011

Een andere kaart dan dat jullie van mij gewend zijn.

Hallo allemaal.Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties die jullie elke keer weer voor mij achter laten... Heel erg leuk... Ik heb vandaag een kaart gemaakt die jullie niet van mij gewend zijn. Ik heb alleen gebruik gemaakt van de patronen in het papier, het papier is van Authentique. Dit papier hebben we net binnen gekregen in de winkel. Hobby Compleet de Duif en vond het wel leuk om er eens een keer iets anders mee te doen. Verder heb ik een Nestabilitie en een Creatables gebruikt. De stempeltekst is van Marianne Design. Zo dames dit is het weer voor vandaag, bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

9 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart groetjes frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend gemaakt Hanny. Echt heel mooi. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker iets heel anders maar niet minder mooi. Prachtige roos.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt anders maar wel heel erg mooi Hanny!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt er een hele mooie kaart meegemaakt hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow dat zietr er geweldig uit! Erg mooie kleuren!
    Groetjes ZJolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Hannie,
    Wel anders dan anders maar ik vind hem heel erg mooi.
    Mooie zachte kleuren.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. is wel erg mooi Hanny, zo zie je maar weer dat je met de patronen in het papier ook iets heel moois kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.