maandag 26 september 2011

Hier dan een paar foto's van onze kleinzoon Dean



Hallo allemaal.Ik heb met de open dagen bij Hobbycompleet de Duif zoveel vragen gehad, hoe het nu met onze kleinzoon gaat en dat het al weer een tijdje was geleden dat ik een foto had gepost. Ik wist niet dat jullie het leuk vonden om af en toe een foto van ons kleine mannetje te zien. Dus bij deze dames foto's van Dean... Hij is nu ruim 6 maanden oud en het is een lief vrolijk mannetje. 1 keer per week pas ik een dagje op en maak dan altijd even een paar foto's.Vaak zoals nu in de wipstoel. Zet de foto's naast elkaar dan kan je goed zien dat hij erg veranderd. Hij begint ook een beetje te kruipen... zo leuk... Woensdag komt hij weer, ik hoop dan wel dat ik wat op ben geknapt, mijn rug werkt weer eens niet mee. Ik heb ook nog een paar kaarten van de demo die zal ik een deze dagen ook posten. Zo dit is het dan weer, bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

5 opmerkingen:

  1. Wat wordt ie al groot Hanny. Lekker manneke.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk mannetje Hanny!
    Veel plezier woensdag en beterschap met je rug.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief ventje,ja voor je het weet zijn ze groot hoor.Dus geniet er maar van.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi jonkje.
    Veel plezier weer met hem woensdag en hopelijk is je rug dan weer goed.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend vervelend dat je zo'n last van je rug blijft houden Hanny... Hoop ook echt voor je dat het inmiddels wat weggetrokken is; zeker nu vandaag Dean weer bij jullie is.... wat een heerlijk ventje!!! Wat gaat het toch snel; alweer een half jaar!!! Geniet ervan... en doe het rustig aan met je rug!!!
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.