donderdag 1 september 2011

Kerstkaart met het prachtige Pion papier.

Hallo allemaal, vandaag weer een kaart met het prachtige Pion ( Waiting for Santa) papier. Ook heb ik twee nieuwe stansen gebruikt van Cheery Lynn Design. B117 en B118.De klok heb ik op Markt Plaza besteld. De bloemen en het kant komen uit mijn eigen voorraad. Dit is het dan weer. Ik ga nu kaarten maken voor de Demo op 23 en 24 september bij Hobby Compleet de Duif in Leeuwarden. Heb je zin en tijd kom dan gerust even een kijkje nemen. Ik zal al de twee dagen aanwezig zijn. Wie weet tot ziens.

Groetjes Hanny.

20 opmerkingen:

  1. Hallo Hanny,
    Pion, pion en nog eens pion. Overal zie ik van dat PRACHTIGE pion papier.....hieronder en hierboven ook al weer. Wat een PRACHTIGE kaart heb je er van gemaakt.....SUPER.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een mooi kaartje!
    ik ben zelf ook echt helemaal weg van het prachtige pion papier!
    in 1 woord: Geweldig!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow Hannie, wat een schitterende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei! Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Hanny.
    Ik heb de datum van de open dagen gelijk op de kalender gezet.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, heel mooi!
    Ik zet de data hier op de kalender, als er niets anders staat kom ik zeker langs en zien we elkaar weer. Gezellig! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooohhh Hanny, wat een beauty van een kaart heb je gemaakt, werkelijk schitterend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Hanny,
    Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt. Heel leuk met die klok.
    Ik ga proberen om een van die dagen even van Bolsward naar Leeuwarden te komen.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een geweldig mooie kaart en die klok is een echte blikvanger!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, prachtig.
    de klok is zo mooi en schitterende details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauwww...wat een geweldig mooie kaart, mooi papier heb je gebruikt, en de klok is echt een blikvanger.
    Helemaal super gedaan.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leeuwarden is wel erg ver hiervandaan, anders kwam ik zeker kijken.

    Je kaart is weer super, heel erg mooi.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super Mooi!!! Wat een mooie kaart, prachtig papier en super gedaan met het klok!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow dat is weer een plaatje geworden!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterende kaart Hanny, prachtige details, het papier is super !!!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig!! wat een mooie kaart weer Hanny!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje en leve het geluk in de liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Hanny en jij bedankt voor je reactie op m'n blog. Tuurlijk kom ik weer even langs tijdens de Open dagen bij de Duif.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Hanny,

    Wat een super gave kaart. Ik wens je 2 hele fijne, goede, gezellige en succesvolle dagen toe - maak er iets leuks van!

    Groeten,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.