woensdag 14 september 2011

Kerstkaart.


Hallo allemaal, Eerst wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten. Ik vind het leuk dat jullie mijn blog willen volgen.
Vandaag heb ik weer een kerstkaart gemaakt. Ik heb hem weer gecombineerd. Ik heb hem voor de Demo bij De Duif gemaakt en voor de techniek wedstrijd van Gerda's kaartenkast.
Dit zijn de materialen, Paper Pad Bo Bunny ( Father Chtistmas Collection ) Creatables, Poinsetta mini LR 0142 Klok LR 0182 Mistletoe LR 0189 en Winter wishes LR 0187 Ik heb met de hand de stiksteekjes gemaakt.
Dit is het weer voor vandaag, bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart geworden Hanny.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi apart kaartje ben gelijk langs de club van gerda gegaan en me opnieuw bij haar aangesloten grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny,

    dit is weer een prachtige kaart geworden en ga hem volgende week dan ook even in het echt bewonderen.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hanny,

    Prachtige kaart op deze manier! Ook ik kom hem volgende week even bewonderen (vrijdag). Ik heb zelfs een vrije dag genomen, lekker even naar de Duif en even over de markt. Is al weer te lang geleden sinds ik niet meer in Leeuwarden werk.

    Groetjes en tot ziens
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig, apart kaartje is dat zeg!
    super weer.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi, leuk modelletje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hanny
    wat een verschrikkelijk mooie en warme kerstkaart en zo leuke vorm,helemaal geweldig!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart is dit Hanny!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hier kun je ook leuk geld in doen!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende creatie Hanny!! Prachtige kleuren....
    Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn laatste blogbericht!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hanny,

    eindelijk even de tijd om op je blog te kijken. Heel erg mooi maar dat geldt niet alleen voor deze kaart!Ik zie je volgende week vrijdag, nog succes verder met de voorbereidingen!

    groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit leuk Hanny!!!
    ...en al die andere prachtige creaties op je blog, wat ben je toch een papierkunstenares.
    Ik bloghop niet veel, vandaar dat je zo weinig reacties van mij krijgt.
    Ik ben erg zoet met knutselen.
    Fijne dag en lieve groetjes, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.