zondag 18 september 2011

Nog maar eens een labelkaart.


Hallo allemaal, vandaag maar weer eens een labelkaart gemaakt. Ik vind dit altijd een mooi model voor een kaart. De materialen zijn allemaal weer van Marianne Design. Papier winterworld PK 9077. Stempeltje van het vogeltje EC 0137. Creatables, Eline's Winterbirds LR 0186. Eline's Winter wishes LR 0187. Eline's Mistletoe LR 0189. Poinsette Mini LR 0142. Ster LR 0183. Touwtje JU 0835. Verder heb ik nog een stukje kant gebruikt. Zo dit is het dan weer. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

16 opmerkingen:

  1. Het is weer een prachtig resultaat, ziet er weer schitterend uit, helemaal met dat blauw, lekker subtiel!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een super leuke label Hanny,heel fijntjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave label heb je gemaakt Hanny!!
    Ik ben er helemaal weg van. De materialen zijn ook zo leuk om mee te werken.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hanny

    Je kaart is heel leuk geworden met die kleuren zo.
    Ook nog bedankt voor je berichtjes op mijn blog.
    Groetjes van Janny en een fijne zondag .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super label erg mooi met die volgeltjes!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je weer prachtig gemaakt, super.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt Hanny! Super.

    Groetjes

    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi hanny
    een echte kanjer van een labelkaart,helemaal prachtig!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke labelkaart, heel erg mooi!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schitterend gemaakt Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die labelskaarten blijven leuk om te maken. Je hebt er weer wat moois van gemaakt Hanny. Ik heb afgelopen week maar 1 kaartje gemaakt, was er niet bij met mijn hoofd.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ziet er gaaf uit, je labelkaart, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is weer een pronkstukje hoor, prachtige label heb je gemaakt Hanny !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Hanny!!! Erg mooi dat rood!!!
    Moet eigenlijk ook meer doen met de materialen van Marianne Design....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.