vrijdag 28 oktober 2011

Druk met schaar en garen.

Hallo allemaal, even geen kerstkaarten die komen morgen weer! Ik ben met het papier van Eline's winter huis bezig geweest. Daar zitten zoveel mooie papiertjes in dat ik niet weet waar ik moest beginnen. Schuiven knippen weer schuiven en uiteindelijk is dit het geworden. Ik ben er aardig tevreden over al zeg ik het zelf. Ik heb verder wat Creatables gebruikt, Schaar LR 0195. Takjes LR 0192. Knoopjes LR 0164. Bloem LR 0107. Verder een klein stukje draad. Dit is het dan weer voor vandaag, morgen weer kerstkaarten. Bedankt dat jullie weer even zijn wezen kijken en tot morgen.

Groetjes Hanny.

15 opmerkingen:

  1. Wowww Hanny, wat heb je dit weer knap gemaakt, helemaal geweldig.

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig. Heb je er hele kaartjes maaswol opzitten?
    Lekker bezig ben je weer.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer geweldig uit Hanny!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel leuk geworden Hanny!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heel leuk zo met de kaartjes wol.

    Fijn weekend en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hanny
    wat een mooie kaart en zo leuk om naar te kijken met al de dingen erop!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart is dit weer Hanny!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier mag je zeker tevreden over zijn Hanny!!! Het is weer een beauty hoor.... ook lekkere kleurtjes. Wat is dit toch een heerlijke hobby *lol*...
    grt Angela
    ps ik heb me - min of meer onder voorbehoud - ook opgegeven voor de clubdag van MD... hoop dat het lukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Hanny, wow!!!
    groetjes en fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een leuke kaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan me vorstellen dat je amper kon kiezen maar het eindresultaat is in 1 woord SCHITTEREND!!!!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart
    Mooie kleuren en materialen heb je gebruikt.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.