zaterdag 1 oktober 2011

Een opkikkerkaartje.

Hallo allemaal, vandaag een opkikker kaart voor een trouwe blog volger. Ze zal de kaart nu wel gekregen hebben en kan hem nu dus wel posten. Papier is een paper pad van Basicgrey (oliver) De stempel is van Marianne Design (opkikkertjes EC 0114) Een Creatables, bloem weet ik helaas het nummer niet van. Blaadjes LR 0138 ik heb het vogeltje er af geknipt en blaadjes van Crea Lies. Ook heb ik twee verschillende Nestabilities gebruikt. Verder twee stukjes kant. Dit is het weer. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

12 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Hanny. Echt een hele mooie opkikkerkaart.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit ook weer een mooi kaartje geworden, super!

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een hele leuke opkikker geworden,daar zal de ontvanger wel blij me zijn.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een super leuk kaartje gemaakt. Prachtige kleuren heb je hiervoor ook gebruikt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klopt Hanny; hij zat vanmiddag bij de post..... super bedankt!!!! In het echt is ie nog véél mooier!!!! Hij staat te pronken op mijn boekenplank!!! Weer zoveel leuke details heb je er in verwerkt. Iedere keer als ik kijk, zie ik weer wat nieuws; erg inspirerend!!!
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hanny
    wat heb je er een super leuke kaart van gemaakt,daar word je snel weer vrolijk van!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige opkikkerkaart Hanny,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heel mooi en leuk opkikker kaartje hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is echt weer leuk Hanny.
    Je label van de vorige post vind ik helemaal super.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart weer Hanny, en de kleuren zijn ook zo mooi!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Hanny,leuke die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.