zondag 30 oktober 2011

Hier weer twee kerstkaarten.


Hallo allemaal, hier zijn dan weer een paar kerstkaarten die bij Hobbycompleet de Duif te bewonderen zijn. Het papier en de stempel van de sneeuwman zijn van Imaginisce. Verder de ronde Nestabilitie. Cratables van de bovenste kaart, LR 0187. Creatables van de onderste kaart, Bloem LR0141 Takje LR 0189 Knoopjes LR 0164 Schaar LR 0194. Tekst stempel is van Doe Maar. Dit is het dan weer voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

11 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn ze geworden, wat heb je dat schaartje leuk verwerkt! Ik heb de creatables nog niet eens gebruikt die ik laatst bij De Duif heb gekocht, wordt wel tijd. Bedankt voor de inspiratie.


    Fijne zondag,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat lekker Hanny.
    Mooi zijn ze zeker.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk Hanny en wat een enige indeling! Ik ben nog bezig met de vorige serie kerstpapier van dit merk maar dit vind ik me toch gezellig!!!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi en wat een super idee met die schaar!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze weer schitterend Hanny...
    Gaaf hoor de schaar die de beide jaren scheidt.... hoe kóm je erop; geweldig!!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaartjes weer hannie grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hanny
    twee erg mooie kaarten en vooral dat met die schaar vind ik erg grappig en toepasselijk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze toch weer prachtig, mooie kleuren heb je gebruikt. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, leuk!! En mooi gemaakt! Super met die schaar zeg :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.