zaterdag 29 oktober 2011

Kaart met de november materialen van Marianne Design.

Hallo allemaal, gisteren een kaart gemaakt met de nieuwe materialen van Marianne Design Het papier is een oudje Old-Fahioned Nursery De Auto Creatables LR 0189 en de Craftables Cirkel en Bloem CR 1201 zijn nieuw. Verder ook nog wat oude Creatables, Hartjes LR 0159. Takjes LR 0192. De kaart is te bewonderen bij Hobbycompleet de Duif Dit is het weer voor vandaag. O ja de kerstkaarten komen morgen. Bedankt dat jullie weer even zijn komen kijken en tot morgen.

Groetjes Hanny.

13 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Hanny. Jij bent snel hoor.
    Ik heb er ook één af maar mag die nog niet laten zien....

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart en creatables hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Hanny wat heb je deze kaart schitterend gemaakt. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer helemaal hebberig uit:), wat ene geweldige kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die nieuwe Craftables zijn echt super mooi en nu ik deze (mijn favoriet) op jouw kaart zie moet ik er toch maar snel een gaan bestellen want winkelen zit er helaas nog niet in. Je kaart is prachtig Hannie!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt wel een trouwkaart met zo'n sjieke auto en die mooie rozen! Prachtig gedaan!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwwww Hanny,wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met de nieuwe materialen
    Ik heb vanmiddag de ovaal gekocht

    Fijn weekend Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Hanny, deze creatables zijn wel heel geschikt voor mannenkaarten en de nieuwe craftables vind ik geweldig mooi.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Hanny ik heb de mallen ook binnen en je kan hiermee hele mooie mannenkaarten maken.

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woh, wat leuk alweer met de nieuwe materialen van MD.

    Ze zijn erg leuk

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Hanny!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.