zondag 2 oktober 2011

Mijn eerste kaart met Don en Daisy.

Hallo allemaal, op deze mooie dag post ik mijn eerste kaart van Don en Daisy. Wat een schattig stel... Ik zal jullie de komende tijd op de hoogte houden wat deze twee allemaal beleven. Vanaf morgen hebben Don en Daisy ook een eigen blog en kunnen jullie daar ook de leuke kaarten en creaties bewonderen.

Materialen.
Papier, Merry Little Christmas PB 7034 en Winterworld PK 9077.
3D plaatje, Don en Daisy DDK 3202.
Creatables, LR 0187.
Tekst stempel, Doe Maar.
Verder nog wat leuke frutsels.

Dit is het weer voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

15 opmerkingen:

  1. Geweldig Hanny wat leuk! Heb zelf inmiddels wat stempels ed besteld, hoop dat ik het gauw binnen heb. Ze zijn toch zo lief!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hannie wat een schatje. Je kaartje is erg mooi geworden. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel mooi kaartje hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat eenschattige kaart is dit Hanny!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief kaartje heb je gemaakt!
    Prachtig gedaan. Ze zijn zo lief Don en Daisy. Alleen maar leuke reacties tot nu toe;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke en schattige kaart en don en disy vind ik helemaal geweldig
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Hanny,
    wat zijn ze leuk he, Don en Daisy,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart met een super schattige stempel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje is het geworden Hanny.
    Ik vond de beurs in Hardenberg leuk, niet zo druk en je kon heerlijk overal rondneuzen. Nog geen Don en Daisy gekocht maar wel een paar leuke kerststempeltjes van Marianne.

    Fijne avond,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve kaart geworden Hanny
    Deze schatjes zullen zeker een succes worden.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooohhhh wat een lieffie!!! Dropje van een stempel (hooghebgehalte!!) Je hebt er weer een supermooie kaart van gemaakt Hanny; toppie!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.