maandag 31 oktober 2011

Vintage Winter.


Hallo allemaal, gisteren heb ik deze kaart met het mooie Maja Design papier gemaakt. De stempel is ook van Maja Design (489 the snowman) Verder Creatables,Kerstboom LR 0136. Kerstboom LR 0176. Labels LR 0187 en Bloem en takjes LR 0189 en de tekst stempel is van Doe Maar Ook heb ik nog een Nestabilitie gebruikt.
De materialen zijn te koop bij Hobbycompleet de Duif De kaart is 14 x 28 cm. rillen op 6,11,17,22 cm. Dit is het weer. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

10 opmerkingen:

  1. Je bent lekker op gang Hanny, weer zo'n mooie.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje is het geworden Hanny en ik vind het zo'n vrolijke stempel.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hanny wat ga jij er voortvarend en super creatief tegen aan, deze is weer zoooooo leuk!!!!!
    Ik heb me aangemeld en hoop dat we elkaar in maart gaan zien..maar dan zonder bar winterweer want dan ga ik echt niet in de auto zitten!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Hanny,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hanny
    deze kaart ziet er weer onwijs leuk uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent ook heerlijk bezig!! Ze zijn weer schitterend!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.