woensdag 30 november 2011

Boekenlegger.


Hallo allemaal, Eerst wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten, fijn dat jullie mijn blog willen volgen. Vandaag een boekenlegger, die ik heb gemaakt voor de club van Gerda's kaartenkast Het papier is van Forever Friends, ( Just for him ) De vlinders en de blaadjes heb ik van Detje gekregen. Veder wat Creatables, kleine bloemen komen uit een pons, grote bloemen uit eigen voorraad, dan raken die ook eens op. Ook heb ik nog een kantje gebruikt. Dit is het weer voor vandaag. Morgen kom ik de kaart voor de Marianne Design challenge weer posten. Dames nog een fijne dag en tot morgen.

Groetjes Hanny.

13 opmerkingen:

  1. Wat zijn die hoekboekenleggers toch leuk en deze is ook heel geslaagd anny! Grappig dat beertje met zijn pennetje!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien hoe jij de gekregen stansen verwerkt. En dat papier heb ik ook, brengt mij weer wat inspiratie.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke boekenlegger Hanny. Die vlindertjes zijn ook gaaf trouwens.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Hanny!!

    En ze zijn zo reuze handig die boekenleggers.. Gebruik hem zelf ook altijd.. en volgens mij heeft de hele familie er ondertussen wel eentje! hihih

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat mooi papier!!! Een prachtige boekenlegger!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAt een super leuke en lieve boekenlegger. Heel mooi!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk deze hoekjes voor de boeken. Wat een mooie vlindertjes!
    En ja ik ben lid geworden van jullie cluppie! Ben niet zo actief hoor maar vind het heel gezellig af en toe even langs te komen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi geworden Hanny!!! Super leuk die boekenleggers :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Forever Friends altijd leuk!!

    Je hebt een hele leuke boekenlegger gemaakt. Super.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit prachtig gemaakt Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.