donderdag 24 november 2011

Eindelijk weer eens een kaart.

Hallo allemaal,hier ben ik eindelijk weer met een kaart. Ik heb het de laatste twee weken erg druk gehad. Maar gisterenavond toch de materialen weer bij elkaar gezocht en dit is het eind resultaat. Een eenvoudige kerstkaart. Het papier is Pion papier en dat is zo mooi dat je er niet eens veel bij hoeft te doen. Ik heb wat Creatables bloemen, takje en een ster bij gedaan. Verder een kantje en wat plaksteentjes. Zo dames het begin is er weer. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

17 opmerkingen:

  1. Dit is toch zo mooi papier!!! Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hanna wat een leuke plaatjes het is echt een hele mooie leuke kaart geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Hanny, ik ben gek op vintage en dan is dit absoluut genieten. Super. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, prachtig, mooi sfeertje, lief prentje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hanny
    een erg mooie kaart met heel veel sfeer!!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterend kaartje grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit toch weer een prachtige kaart, en wat een lief plaatje.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Hannie,
    Inderdaad een heel mooie kaart geworden. Het papier is echt prachtig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Hanny,
    Dit is wel een heel PRACHTIG begin en ik ben benieuwd naar het vervolg ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O Hanny wat een schitterende kaart.

    Heel erg mooi gedaan. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat heb je een mooie kaart gemaakt met dit prachtige papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat prachtig mooi!!
    Fijn weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.