vrijdag 4 november 2011

Fijne Feestdagen.


LinkHallo allemaal, vandaag 2 kerstkaarten.Het papier is weer van Maja Design (Vintage Winter) Ze zijn vanaf maandag te bewonderen bij Hobby Compleet de Duif. Verdere materialen, voor de bovenste kaart, Magnolia stempel, Winter Tilda. Creatables, Bloem LR 0142. Cirkel LR 0152. Label Lr0187. Lantaarn LR 019. Takje LR 0192. Tekst stempel is van Doe Maar. en een stukje kant.
Vo0r de onderste kaart. Tekst stempel is van Maja Design. Nestabilities S4-231 en S4-317. Creatables, Bloem LR 0121 en 0142. Takjes LR 0189 en 0192. Voor de materialen kun je terecht bij Hobby Compleet de Duif Dit is het weer voor vandaag. Ik wens iedereen een fijn weekend en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

15 opmerkingen:

  1. Hallo Hanny,
    Van mijn moeder moet ik altijd met 2 woorden spreken.....dus SUPER en SCHITTEREND ☺☺☺
    Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee super mooie kaarten allebei gewoon schitterend gemaakt en wat is dat een mooie tekst stempel!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HAHA die Wilma, daar moet ik wel om lachen maar ook ik ben zo opgevoed dus ik zeg..........
    PRACHTIG HANNY!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart Hanny! Prachtige kleuren en zo'n mooie tekststempel. Binnenkort toch maar weer eens naar Leeuwarden.

    Fijn weekend,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi wilma
    zo jij bent productief met twee kaaren op EEN dag maar ze zijn beide schitterend
    roetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaartjes de onderste heeft ook wel wat zeg is op dit moment ook mijn kleur super zijn ze.

    Fijn weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij gaat snel zeg, maar wat zijn je kaarten weer prachtig. Wat een prachtige tekststempel heb je op de laatste gebruikt.
    Fijn weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee schitterende kaarten Hanny.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij gaat ook echt als een speer!! Ze zijn weer heel erg mooi Hanny!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hanny wat zijn ze weer mooi zeg.
    Wat ben je toch weer actief met je kerstkaarten. Toch niet allemaal voor de Duif???

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieffie is dit. Je maakt hele mooie kaarten hoor. Tot gauw!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow dat ziet er schiiterend uit super mooi met al die nieuwe malletjes!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kerstkaarten. Vind de eerste erg mooi met het paperpiercing.

    Je had op mijn blog gereageerd, dat mijn kaart niet voldoet aan de traditionele kleuren. Maar ik heb in het vintageplaatje toch aardig wat groen zitten. Wit papier en wit roosjeslint. Rood papier en rode roosjes en rode plakparels. Graag hoor ik van je wat ik dan nog mis aan de kaart.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. de tweede kaart, die spreekt mij heel erg aan, vind hem schitterend!
    de bovenste kaart is erg leuk zoals je het magnoliaatje aangekleed hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.