vrijdag 11 november 2011

Challenge DCL

Hallo allemaal, vandaag heb een kaart gemaakt voor de challenge van de Dutch Card Lovers Het is een sketch en dit heb ik er van gemaakt. Het was nog een heel gepuzzel om alles zo uit het papier te halen. Het papier is van Bobunny (father christmas collection) Verder heb ik een kantje gebruikt en daar weer een lintje door geregen. Eenvoudig maar wel mooi al zeg ik het zelf en dat doe ik niet zo vaak. Dit is het dan weer voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

18 opmerkingen:

  1. Deze is weer goed geslaagd het papier is ook super en je heb dat prachtig verwerkt op deze manier.

    Fijn weekend en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwwnwat Hanny, helemaal prachtig, mooi papier!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt Hanny.
    Dat papier had ik gister ook in handen maar uiteindelijkiets anders gebruikt.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eenvoudig en mooi schrijf je zelf al en precies zo is het Hanny! Met zulk prachtig papier dat zo veel mogelijkheden biedt hoef je verder niet veel meer uit te halen toch?

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw! wat een mooi kaart! ik heb trouwens 8 katten, leuk om te lezen dat er meer mensen zijn met zo'n groot aantal! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend papier van Bo Bunny, heel mooi en stijlvol kaartje.
    Bedankt voor het meedoen emt de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt Hanny!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hanny
    een erg mooie kaart in vintagestijl
    super gaaf!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hanny,
    Schitterende kaart, heeft verder niets nodig door het mooie papier. Kreeg vandaag een telefoontje van Copini in Leeuwarden dat m'n horloge binnen is, dus ga zeker ook nog even naar de Duif.

    Fijn weekend,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Hanny

    Je hebt een leuke eenvoudige kaart gemaakt.
    Ook nog bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    Ik heb inmiddels de kerstkaarten klaar en er komen nog een paar er op die ik al in mijn map heb staan en ben inmiddels lekker bezig met trouw en geboortekaarten.
    Kerstkaarten ben ik nu wel inmiddels genoeg van.
    Misschien nog een enkele met inkt doen tussendoor.
    Groetjes van Janny en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldig leuke kaart, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is ook weer een prachtige kaart Hanny,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Hanny,

    Ik heb eigenlijk nog even een vraagje over de Cuttlebug.
    Ik heb in een oude blog van je zitten lezen dat je, voor het snijden, eerst de A-plaat, dan de C-plaat, dan het papier, dan de mal (de Creatable in mijn geval) en dan de B-plaat op moet stapelen.
    Maar nu zie je op mijn C-plaat ook precies het motief van de Creatable. Is dat normaal?

    Groetjes,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Mariette.
    Ja dat is normaal, je moet af en toe een nieuwe c plat kopen. Het is een stans en die moet door het papier en dan raakt hij de c plaat.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Hanny.

    Groeten van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.