zaterdag 19 november 2011

Mini Meeting bij de Nederlanse swappers.




Hallo allemaal,vandaag even een stukje over de mini meeting bij de Nederlandse Swappers
Die meeting was woensdag middag in Zwaagwesteinde Friesland en aangezien ik in Friesland woon leek het mij een leuke gelegenheid om daar naar toe te gaan. Maar jeeee wat een reis!!! Om 1 uur begon het en ben om kwart over elf weggegaan van huis. Ik kan niet auto rijden en moest dus met de bus... Leve het openbaar vervoer... Maar om vijf voor 1 was ik er en ik was niet eens de laatste. Maar om een lang verhaal kort te maken, het was een hele leuke middag en erg leuk om de dames van de Nederlandse Swappers Sandra, Lisette en Marjanne en de andere dames uit Friesland te leren kennen. We hebben heerlijk gekletst maar zijn ook lekker aan de freubel geweest. Lisette had allemaal leuke voorbeeldjes van sokjes en wandjes gemaakt en het was natuurlijk de bedoeling dat we daar mee aan de slag gingen. Op de onderste foto het resultaat Het witte sokje met het groene randje heb ik gemaakt het wandje heb ik nog niet af. Om halfvijf heeft Willem mij weer opgehaald en was nu met een halfuur thuis. Het was een geslaagde middag en voor herhaling vatbaar. Morgen hoop ik weer aan de slag te gaan met de kaarten en zien jullie mij wel weer verschijnen. Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Hanny,

    Het was een erg gezellig middag en zeker voor herhaling vatbaar!

    leuk om je in het echie te onmoeten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou Hannie, je was heel dicht bij mij in de buurt!
    en ja, het openbaar vervoer is niet je van het hier!
    leuke kerstsokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk reisverslag:) Ziet er super gezellig uit, hopelijk weer volop inspiratie!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was super gezellig Hanny!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat was vast heel gezellig! Wat een leuke sokjes en wantjes hebben jullie gemaakt. En zo dichtbij ;-) maar ik moest (helaas) werken.

    Fijn weekend,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hanny, ik heb je blog bekeken met je supergave creaties en ben volger geworden. Je ziet me wel weer langskomen. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hanny!!

    Dat ziet er gezellig en leuk uit!!!!!
    De Westereen is voor mij heel bekend, ben er geboren en getogen en ik werk er nu ook nog steeds.
    Leuk hoor!!!

    leafs, Grytsje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.