woensdag 2 november 2011

Weer een kerstkaart.


LinkHallo allemaal, hier weer een kerstkaart en weer gemaakt met de mooie Maja stempels en Maja papier. De sneeuwman en de tekst stempel zijn nieuw in het assortiment bij
Hobbycompleet de Duif verder heb ik weer verschillende Creatables en een nieuwe Craftables gebruikt. Craftables: CR 1201. Creatables: Label LR0154. Kerstboom LR 0136. Bloem LR 0142. Takje LR0192. verder een stukje kant en een stukje lint en wat strassteentjes. Dit is het weer voor vandaag. Morgen kom ik weer een kaart posten voor de nieuwe challenge van Marianne Design. Ik wens iedereen een fijne avond en tot morgen.

Groetjes Hanny.

14 opmerkingen:

  1. Jeetje Hanny het moet niet gekker worden, de ene is nog mooier dan de andere!!! Waar haal je de inspiratie elke keer vandaan???? Ik zit hier maar naar papier en afdrukjes te kijken, heb talloze sketches maar kom er gewoon niet uit om een leuke combinatie te krijgen.....balen!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hanny,

    oohh, wat is hij weer mooi. Mooi papier en stempel zeg. Binnenkort dus ook maar weer eens binnenwippen ;)

    groetes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is mooi!
    wat is jouw sneeuwman leuk aangekleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. al weer zoo'n mooi kaartje heel mooi dat blauw grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart weer Hanny!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje, de sneeuwman is zo mooi met zijn mooie sjaal en hoed.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ga je lekker met de kerstkaarten!
    Deze zijn ook weer geweldig! Leuk gedaan,
    Mooi papier trouwens;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zo'n mooie Hanny
    Gaat lekker.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Hanny, ik vind de stempel en tekststempel helemaal geweldig!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hanny, je kaart is weer schitterend!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Hanny,

    Prachtig kaartje heb je weer gemaakt zeg. Ik heb gisteren Maja papier en de geweldige kerststempel binnengekregen van HobbyCompleet. Was ook al aan het passen geweest of de tekst op het label van Marianne paste, gaat net hè;-).

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten maak je toch. Het blauw is heel helder en tegelijkertijd zo sfeervol. Ik ben ook dol op het maja design papier.

    Groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart weer Hanny,leuk die stempel.
    Mooi papier en kleuren.
    Super die label.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.