vrijdag 30 december 2011

Challenge 46 # Marianne Design Blog..

Hallo allemaal, Ik ben dom,dom,dom, geweest de Marianne Design challenge van gisteren heb ik per ongeluk verwijderd. Het is Wybrich haar beurt en ze wil graag een Label/ Tag zien. Dit is mijn bijdrage.

Materialen.
De label heb ik uit de cricut gehaald.
Papier, Eline's huis (Roses are red)
Creatables, LR 0152. LR 0192.
Plaatje is van MD maar heb geen nummer.
Verder, lint, kant, jute, bloemen, brads, pins.

Dit is het weer voor dit jaar, heb je ook zin om mee te doen kijk dan even op het blog. Daar kun je ook al de andere kaarten van de DT leden bewonderen.

Ik wens iedereen een goed en creatief 2012.

Groetjes Hanny.

9 opmerkingen:

  1. Nou ik vind deze net zo mooi als die van gisteren hoor *lol*... Prachtige details zitten er op!!!
    Een hele fijne jaarwisseling gewenst Hanny!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat direct opvalt, zijn je prachtige kleuren, geweldige mooie tag!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat papier is ook zo leuk he Hanny en met alle andere dingetjes er bij heb je er een prachtige tag van gemaakt.....echt net zo mooi als die van gisteren, hahaha!!!

    Fijne jaarwisseling, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg wat een mooie kleuren ook.
    Groetjes janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zeg!!! Super mooie tag!
    Fijne jaarwisseling en nogmaals bedankt voor je prachtige kaar!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tag super, super mooi!
    Fijne jaarwisseling en groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is super leuk Hanny!

    een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.