zaterdag 31 december 2011

Fijne jaarwisseling... En begin het nieuwe jaar met een nieuwe hobbykamer.



Hallo allemaal, Ik kom nog een keer dit jaar... Ik wil iedereen een fijne jaarwisseling wensen en een goed gezond en een creatief 2012.

Ik heb ook even een paar foto's gemaakt van mijn nieuwe hobbykamer. Heerlijk mijn eigen plekje en geen rommel meer in de woonkamer. Ik heb ook nog een dichte kast vol met hobbymateriaal maar dat wil ik jullie besparen wat daar nog inzit. Het ziet er nu nog netjes uit maar dat zal niet zo lang duren voor het weer een dikke troep is hihihi.

Ik wil iedereen bedanken voor de bezoekjes en de leuke reacties van het afgelopen jaar. Ik heb ze altijd met veel plezier gelezen en hoop dan ook dat jullie volgend jaar ook weer gezellig langskomen.

Groetjes Hanny.

18 opmerkingen:

  1. Kijk, dit zou ik nu ook zo graag willen!! Heerlijk Hanny, geweldig zo'n eigen hobbykamer!! Geniet ervan!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hanny,

    Dat ziet er mooi uit veel hobby plezier in je nieuwe kamer.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ik ben stinkend jaloers op je! Zo'n Hobby kamer lijkt me te gek!
    Geniet er maar lekker van en dat wordt zo vast een heel mooi en creatief 2012!
    Fijne jaarwisseling groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Hanny wat super de luxe. Heerlijk hoor je eigen plekkie.
    Fijne jaarwisseling

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooohh wat ziet dat er geweldig uit en zo netjes!!! Veel plezier ervan!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een geweldige hobbykamer zeg ziet er mooi en netjes uit.
    En heel herkenbaar dat het gauw een troep word tijdens knuselen.

    Een hele fijne jaarwisseling gewenst

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou hanny dat ziet er mooi uit, fijn zo een kamertje om te hobbyen.
    fijne jaarwisseling.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Hanny,

    Mooie kamer Hanny!! En inderdaad als je een jaartje verder bent is hij al veel voller laat staan de 3 jaartjes die ik nu hier in mijn hobbykamer zit... oei oei oei... er is vrijwel geen leeg plekje meer te vinden.
    Maar heerlijk is het wel hoor zo'n eigenste stekkie!!
    Veel plezier ermee!!

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig je hobbykamer Hanny.

    Een gezond 2012.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij ook een heel fijn creatief 2012 gewenst en ................ nu het wel zo netjes opgeruimd houden!!!

    Groetjes

    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Happy 2012 Hanny en je hebt een schitterende werkkamer!!!
    Dat het niet lang zo netjes zal zijn komt me maar al te bekend voor, hahaha!!
    Ook ik heb een heerlijke eigen plek, heerlijk om soms de boel de boel te kunnen laten. Meestal ruim ik na elke nieuwe creatie alles keurig op ......tot de volgende ontploffing!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk he zo'n hobbyhok voor jezelf.
    Heb ik sinds kort ook en het bevalt me prima.

    Veel goeds toegewenst voor het nieuwe jaar.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat heerlijk hé zo'n eigen plekkie.
    En nog zo lekker opgeruimd ook hi hi hi.
    Heel mooi Hanny, veel plezier met je nieuwe stekkie.
    Komen zeker weer fantastische creaties uit voort.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Voor jou ook de beste wensen Hanny,..en voor je schitterende kerstgroet, sorry van mij kant even niet ivm paps.

    Heb je geweldig mooie hobbyruimte bewonderd, wauw te gek joh, genietze he en dat je maar weer veel mooi's mag maken in 2012.

    Warme groetjes xxx Aniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De allerbeste wensen voor 2012 Hanny.... wat heb je een schitterende hobbykamer!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er netjes uit,en zeker fijn een hobbykamer.Veel plezier in je nieuwe kamer,lekker alles bij de hand.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Hanny,
    Van deze kant nog een heel gelukkig, gezond en creatief 2012 toegewenst. En wat ziet je kamer er prachtig uit. Wat een geweldige kast! Zal de foto even aan mijn Willem laten zien. hi hi. Ik heb een paar planken maar vind dit veel mooier!
    (Gisteravond teruggekomen van een heerlijke sneeuwvakantie in Oostenrijk)

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Hanny, heerlijk zo'n eigen plek ik heb de overloop als eigen plek, ik kan ook alles gerust laten liggen zoals het ligt
    ik hoop dat onze zoon (24) nog lang bij ons blijft wonen
    maar als hij aanstalten maak om op zichzelf te gaan wonen is zijn kamer natuurlijk voor mama.
    Het zal dan allemaal wat ruimer zijn en daglicht net zo'n kamertje als dat jij nu voor jezelf hebt
    groetjes van Joke en veel plezier van je kamertje en trouwens je maakt mooie kaarten

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.