woensdag 21 december 2011

Ik heb een nieuwtje en een kaart.

Hallo allemaal, Ik ben door Heather Valentin van Scrapbook Stamp Society Digi Stamp gevraagd of ik in het Design Team wil komen. Ik was helemaal verbaast dat ik een uitnodiging kreeg. Ik heb er niet lang over nagedacht en ja gezegd. Ik heb verschillende Digi stempels gekregen en deze is er een van. De naam van de stempel is Cameo 6 en is getekend door Morgan. Ik zal proberen elke dag een kaart met de nieuwe stempels te maken en te posten. Materialen,
Gezicht, E0000 E000 E00 E01.Haar, E31 E25, E29,Roos en Jurk, RV00 RV000 RV34 RV32. Papier, Paper Pad, Basicgrey (bittersweet) Kant, Marianne Design JU0826. Takjes, Marianne Design, LR0192. Nestabilitie, Labels, Four S4-190. De andere materialen komen uit mijn eigen voorraad.
Ik wil hierbij Heather Valentin bedanken voor de uitnodiging om in het Design Team te komen.

Zo dit is het weer voor vandaag, Bedankt voor jullie bezoekjes en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

20 opmerkingen:

  1. Wauwwwww wat een leuk nieuwtje en wauwwwww wat een geweldig kaartje. Prachtige stempel ook zeg,ik krijg direkt zo'n hebbe hebbe gevoel, ken je dat, hihi.
    Gr.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauww gefeliciteerd Hanny... wat ontzettend leuk voor je!!! Ben zeer benieuwd naar je kaarten... deze is in ieder geval al geweldig!!! Leuke kleurtjes!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Hanny, wat een super nieuws, gefeliciteerd!
    En wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, super mooie kleuren en afbeelding!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohhhh...prachtige kaart Hanny!!! Leuke digi. Gefeliciteerd met je nieuwe job!
    Ik was ook gevraagd,maar ik heb helaas geen tijd meer over om een nieuwe "job" erbij te hebben:(
    Jij in ieder geval veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Hanny,

    Das zeker een leuk nieuwtje!!!!

    En een pracht van een kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. allereerst van harte gefeliciteerd.
    Je kaart is prachtig, geweldig mooi afdrukje en heel mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd wat leuk. En wat een schitterende kaart, de kleurencombi is ook zo mooi.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PROFICIAT Hanny en je openingscreatie is al direct een klapper, wat mooi!!!
    Waarom zo verbaasd, jemaakt toch altijd prachtige dingen dus geniet maar van de welverdienden pluim!!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Hanny, wat een leuke nieuwe uitdaging. Heel veel succes.
    Fijne feestdagen toegewenst.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hannie, Gefeliciteerd met je nieuwe "baan",is toch een hele eer,veel succes en we zien je mooie creaties graag verschijnen.

    Fijne feestdagen.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Hanny gefeliciteerd hoor met je nieuwe job en die kaart is gewoon schitterend.

    Geniet er maar van dat zullen wij ook doen van je creaties.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Hanny

    Dat is nog eens leuk nieuws voor de feestdagen en de eerste digikaart is al heel mooi en mooi ingekleurd.
    Gefeliciteerd en ik wens je veel succes hiermee en ook fijne feestdagen.
    Gr Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi hanny
    van harte gefeliciteerd!
    en wat een leuke en mooie kaart!
    fijne dagen en groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Hanny van harte gefeliciteerd, hardstikke leuk voor je. Je kaart is weer super mooi. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gefeliciteerd meis dat is goed nieuws dit kaartje is in iedergeval heel mooi grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super Hanny, wat geweldig leuk voor je!
    ben erg benieuwd wat je allemaal voor moois gaat maken! succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Hanny, wat leuk voor je. Je kaartjes is prachtig, wat een mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groeten, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Hanny,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt,fantastisch ingekleurd.
    En hartelijk Gefeliciteerd met deze benoeming.
    Leuk hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke nieuwtje Hanny, Gefeliciteerd!! Super leuk voor je! Je hebt ook een prachtige kaart gemaakt. Mooie afbeelding is het en zo mooi gekleurd!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hanny Gefeliciteerd en wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt,heel mooi dit stempel.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.