vrijdag 9 december 2011

Mannenkaart.

Hallo allemaal, Ik Heb gisteren deze kaart zitten freubelen en vind hem wat te groen geworden. Het papier is van Lilac House. Ik heb de volgende Creatables gebruikt. Knoopjes LR 0164. Takjes LR 0192. Bootjes LR 0199. De twee raderen heb ik zo kant en klaar gekocht hier kun je die vinden. De stans waar de boot opgeplakt zit komt bij de Boekenvoordeel weg.Verder nog een stukje gaas kompres en een stukje touw.Dit is het dan weer. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

17 opmerkingen:

  1. En ik vind de kleur juist helemaal prachtig, een schitterende kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hannie


    Ik vind je groene kaart juist heel mooi.
    Weer eens wat anders deze kleuren.
    Ook nog bedankt voor je berichtjes.
    Groetjes van Janny en een fijn weekend.
    Morgen ga ik winkelen in Maastricht.Dus wordt een lange treinreis hier vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is inderdaad heel erg groen, maar zeker niet minder mooi. Je andere kaarten van de afgelopen tijd zijn ook al zo mooi geworden.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie mannenkaart en juist mooi hoor in de groentinten niet te groen helemaal niet

    Groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hanny, ik ben helemaal geen groenliefhebber, dus ook ik vind hem wel erg groen. Maar toch is het ook wel een hele leuke kaart hoor, zeker een mannenkaart om te versturen.
    Groetjes, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wau wat een te gekke mannen kaart ziet er heel mooi uit zo in het groen grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem helemaal niet te groen Hanny, ik vind hem juist geweldig zo. Ik heb de mallen van de bootjes pas gewonnen dus nu kon ik eens goed bekijken wat er mee gemaakt kan worden. Ik vind jouw idee ermee helemaal super. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het groen juist wel leuk, mooi kaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is een mooie kaart, maar ik vind hem ook iets te groen
    hoe je hem verder gemaakt hebt met de knoopjes, touw en radertjes is wel weer heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal mooi .. ik vind het juist gaaf, dat wit met groen.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Hanny,
    Inderdaad wel erg groen,maar daarom niet minder mooi. Het is weer eens heel iets anders.En zeker een hele mooie mannenkaart.
    Prettig weekend en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi hanny
    vind deze kleur juist prachtig!
    en zo alles tezamen is een mooie stoere mannenkaart geworden
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een pracht kaart is het, inderdaad weer eens iets heel anders!! Mooi hoor!
    Groetjes en fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind het een prachtig groene kaart Hanny.... niks te groen!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowwww Hanny,Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lekker stoer hoor Hanny,
    ik ben gelijk volger geworden, staat nog zoveel mooi's op dat ik snel terug komt:)
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben gek op groen! Schitterende kaart, juist!

    Hartelijke groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.