dinsdag 20 december 2011

Mijn laatste kerstkaart.

Hallo allemaal, vandaag post ik mijn laatste kerstkaart van dit jaar.Het is ivoor kleurig glitter karton, maar dat kun je niet zo goed zien. Het is regenachtig en vrij donker buiten. Dus de foto is niet zo duidelijk. Het plaatje en de roosjes zijn van Marianne Design en verder Creatables LR 0124 en 0191. Craftables.CR 1203.Deze zijn ook van MD. De tekst stempel is van DoeMaar. De pins komen hier weg. dit is het dan weer bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

16 opmerkingen:

  1. Jij werkt wel naar een climax toe zeg!!!! Wat een ontzettend mooie kaart Hanny!!! Ben d'r stil van (en dat zegt wat hahaha)...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart, heel stijlvol. Super!
    Groeten en fijne dagen alvast.
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny jij dacht zeker lest best. Wat een bjoetie meid. Ik vind hem schitterend.
    Ik wens je ook hele fijne dagen toe en een gezond en creatief 2012.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook bij mij de laatste van 2011 geplaatst, klus geklaard Hanny en over tot de orde van de dag!!
    Je witte kaart is een plaatje!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje, leuk in het wit en dan het vintage prentje erbij.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww wat sierlijk zeg!!! Super mooie kaart!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is wat ze bedoelen met "vintage elegance", schitterend!!!!! Ik houd er van.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw hannie die is wel heel mooi grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat het je allerlaatste is ik vond ze allemaal wel erg mooi hoor!
    Fijne feestdagen groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo hanny
    een prachtige laatste kaart, en nog wel een echte sfeervolle!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Hanny!

    Fijne dagen en een gezond en gelukkig 2012!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende witte kaart heb je gemaakt Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje Hanny lest best hoor. Wat een beautie.

    Gr. Anita

    ps op jouw aanwijzing ook e.e.a. besteld bij Lenet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje Hanny, jij dacht zeker lest best.
    Wat een prachtige kaart.

    Gr. Anita

    ps had op jouw aanwijzing ook e.e.a. beseld bij Lenet waaronder deze pins

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een mooie vintage kerstkaart

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie kaart Hanny (je hebt mijn adres? ;-) )
    Ik vind het helemaal geweldig!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.