donderdag 12 januari 2012

Challenge 47 # Marianne Design Blog.

Hallo allemaal, het is weer tijd voor de nieuwe challenge van het Marianne Design blog. Ik ben vandaag aan de beurt om de nieuwe challenge te kiezen. Ik wil het deze keer makkelijk houden, dus.... Alles mag maar wel een stempel of een 3D plaatje van Marianne Design.
Dit is mijn bijdrage. Een vrolijk gekleurd kaartje.

Materialen.
Snoesjes Stempel, HM 9438.
Pretty Papers Bloc, Flower Power.
Creatables, Bloem LR0106, Takje LR0192, Cirkel LR0152, Knoopjes LR0164, Vlinders LR0158.
Verder, Twee Nestabilities.

Dit is het dan weer. Wil je meedoen kijk dan even op het Marianne Design Blog, daar kan je alles vinden over hoe je mee kan doen. Ook staan daar de kaarten van de andere DT leden.
Dames allemaal weer bedankt voor jullie bezoekjes en tot een volgende keer.

12 opmerkingen:

  1. Hij is weer helemaal geweldig Hanny, super vrolijk en weer hele leuke details erin verwerkt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag het al bij Wybrich en nu ook bij jou zo'n heerlijke, vrolijke en frisse kaart!!!! Volgens mij zijn we helemaal flauw van dit weer en hebben we zin in lente!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och, wat een heerlijk kaartje, zo lekker vrolijk!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk met die vrolijke kleuren!!! Leuk afgewerkt ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een super leuke en vrolijke kaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hanny wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt.
    Ik ben me er toch mee aan het worstelen geweest

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hier wordt je helemaal vrolijk van, wat een leuke kaart, met vrolijke kleuren.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige kaart Hanny, één en al fleur. Lente! Maar stiekum hoop ik toch nog op een beetje winter hier.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig en vrolijk mooi kaartje Hannie


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart en fijn dat je het niet te moeilijk hebt gemaakt voor ons wat de challenge betreft.....alles mag, daar moeten we toch wel mee uit de voeten kunnen.....zou je zeggen??
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ook al zo'n mooi kaartje in frisse kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.