maandag 23 januari 2012

De beste wensen van ons allemaal.


Hallo allemaal, Ik ben druk met de kaarten voor de beurs in Hardenberg, maar wil jullie toch af en toe een kaartje laten zien. Ik heb voor deze kaart alleen stansen gebruikt en geen stempel of plaatje. Het is iets anders dan dat jullie van mij gewend zijn. Ik gebruikt de Creatables van Januari en daar zit deze rand bij. Ik had al wat plaatje uitgeknipt maar die waren veel te groot. Dus moest ik iets anders bedenken en dat... al zeg ik het zelf... wel aardig is gelukt.
De rozen Komen uit een stans van Leane Creatief, Lea'bilities 003 en van Marianne Design een Creatables, LR 0202 en een Nestabilitie. Papier komt uit een paper pad van Basicgrey (sugar rush) en een tekststempel van Marianne Design en niet te vergeten een stukje kant. Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden. Iedereen nog een fijne avond en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

15 opmerkingen:

  1. Het is een mooi kaartje geworden, wel anders dan anders.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hanny,
    Inderdaad iets anders dan we van je gewend zijn maar niet minder mooi. Ik vind het een prachtig kaart geworden. Veel plezier alvast op de beurs!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een schitterende kaart Hanny.

    Jullie ook een gezond 2012.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal top en zeker heel stijlvol!
    Prachtig gemaakt.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo hanny
    Ik vind het een prachtige kaart.
    Heel mooi ook zonder plaatje.
    Succes en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een heel andere kaart.... maar wel een héle mooie!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart ook prachtig! Heel mooi en sjiekies.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anders dat zeker, maar wel een mooie kaart

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze weer mooi de nieuwe stanzen, super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart geworden Hanny.
    Leuk opgelost zo, toppie hoor.
    Fijne dag en groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeer speciale kaart Hanny en niet echt iets voor jou inderdaad.
    Ik vind hem wel heel mooi geworden.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. toen ik de stansen in de winkel zag liggen vond ik ze erg groot maar nu op je mooie kaart valt het mee!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dit is wel heel anders, maar ook heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er heel mooi uit Hanny,
    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.